Specjalizujemy się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Tworzymy strategie, planujemy media, optymalizujemy działania, analizujemy skuteczności kampanii. Wyznaczamy nowe standardy w realizacji internetowych projektów reklamowych


Kampania Vaillant

Vaillant 2016 hasła linkujące mojabudowa

W połowie czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa dla lidera z branży techniki grzewczej Grupy Vaillant.
Znana i ceniona na wszystkich ważnych rynkach Europy marka Vaillant dąży do zaspokojenia potrzeb wszystkich obecnych i potencjalnych klientów.

Obecnie marka Vaillant, dzięki palecie oferowanych produktów i usług, proponuje rozwiązania systemowe w zakresie ogrzewania i przygotowywania ciepłej wody.

Kampania adresowana jest do klienta końcowego i jest emitowana w sekcjach tematycznych oraz serwisach branżowych z portfolio sieci BUDOWNICTWOonline.

W letniej odsłonie firma zdecydowała się na niestandardowy projekt, jakim są hasła linkujące w artykułach merytorycznych poruszających tematykę ogrzewania.

O wysokiej skuteczności haseł decyduje bardzo dobre dopasowanie kontekstowe. Użytkownicy zainteresowani daną tematyką, czytający artykuły z nią związane, chętniej reagują na reklamę produktu z tej kategorii, niż w treściach z nią niezwiązanych lub związanych pośrednio.

W wybranych serwisach tematycznych realizowana jest również kampania rozliczana za kliknięcia z wykorzystaniem takich form reklamowych jak rollband i triple billboard.

Działania zaplanowane są do końca lipca.

vaillant- triple billboard