Specjalizujemy się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Tworzymy strategie, planujemy media, optymalizujemy działania, analizujemy skuteczności kampanii. Wyznaczamy nowe standardy w realizacji internetowych projektów reklamowych


Kampania Ospel

W marcu 2017 rozpoczęła się kampania reklamowa firmy Ospel przygotowana i realizowana przez Cormedia.

Ospel to jeden z wiodących producentów osprzętu elektroinstalacyjnego w Polsce. W ofercie są takie produkty jak włączniki i gniazda podtynkowe, natynkowe, przedłużacze, przewody przyłączeniowe, dzwonki i gongi, rozgałęźniki i odgałęźniki, wtyczki, puszki oraz inne akcesoria elektroinstalacyjne. Kolorowe włączniki i gniazdka są ciekawą propozycją dla branży wnętrzarskiej i zostały wykorzystane w tej kampanii.
Działania promocyjne są adresowane do klienta końcowego i realizowane w ramach sieci BUDOWNICTWOonline w serwisach o tematyce wnętrzarskiej.
Kampania reklamowa ma charakter wizerunkowy, w związku z czym zastosowano dużą, atrakcyjną i dobrze widoczną formę reklamową, jaką jest screening. Kampania realizowana jest na stałą obecność i potrwa do końca czerwca 2017.