Kampania marek Bros i Biopon
Przeprowadziliśmy kampanię dla marek Bros i Biopon. Aby zagwarantować duży zasięg i możliwość dotarcia z ofertą do szerokiego grona odbiorców, emisja kampanii oparta była o kampanię reklamową Google połączoną z kampanią w sieci wyszukiwania Google oraz na Facebooku.
Dodatkowo przeprowadziliśmy konkurs na profilu www.facebook.com/ogrody.pasja/ , gdzie firma Bros była fundatorem nagród. Kampania w sieci reklamowej Google umożliwiła dotarcie z reklamą do stargetowanej grupy użytkowników o określonych zainteresowaniach, określonej tematyce witryn, cechach demograficznych. Wykorzystaliśmy do emisji efektywne formaty reklamowe, duże formaty graficzne statyczne, reklamę elastyczną, które sprawiły, że reklama była bardziej widoczna. W wyszukiwarce była reklama tekstowa na wybrane słowa kluczowe dla obu marek.
W ramach przeprowadzonych działań zapewniliśmy precyzyjne dotarcie do właścicieli przydomowych ogrodów, balkonów, tarasów, działek, jak również wiejskich posiadłości, osób zainteresowanych projektowaniem, zakładaniem i utrzymaniem ogrodów, poszukujących porad dotyczących uprawy, pielęgnacji oraz ochrony roślin – potencjalnych klientów produktów Bros w Internecie.
- Client Bros
- Date 29 marca 2019
- Tags Kampanie reklamowe