Specjalizujemy się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Tworzymy strategie, planujemy media, optymalizujemy działania, analizujemy skuteczności kampanii. Wyznaczamy nowe standardy w realizacji internetowych projektów reklamowych


Kampania dla firmy OKPOL

W marcu rozpoczęła się roczna kampania OKPOL – polskiego producenta okien i wyłazów dachowych oraz akcesoriów do okien dachowych.

Działania promocyjne skoncentrowane są na oknach do dachów płaskich oraz szeroko pojętej modernizacji domów tzw. kostek. Zadaniem  zaproponowanych działań promocyjnych jest zaprezentowanie marki jako profesjonalnego i doświadczonego doradcę, który chętnie dzieli się swoją wiedzą i wskazuje na najbardziej optymalne i praktyczne rozwiązania. W tym celu został przygotowany pakiet tekstów merytorycznych, a w najbliższym czasie zostanie wyprodukowanych 8 animacji edukacyjnych, które będą stanowiły cenną bazę materiałów contentowych w Poradniku OKPOL oraz w powstałym blogu eksperckim w największym blogu budowlanym MOJABUDOWA.

Do promocji artykułów i materiałów video wykorzystany został dyskretny format mini slide, wyświetlany w ramach serwisów sieci BUDOWNICTWOonline.
Aby zagwarantować  duży zasięg w grupie docelowej prowadzone są również działania w sieci reklamowej Google.

Dodatkowo firma OKPOL powierzyła Cormedia obsługę strategiczną i kreatywną fanpage na Facebooku.