Specjalizujemy się w planowaniu i prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie. Tworzymy strategie, planujemy media, optymalizujemy działania, analizujemy skuteczności kampanii. Wyznaczamy nowe standardy w realizacji internetowych projektów reklamowych


Promocja contentu REHAU

Celem działań content marketingowych jest edukacja obecnych i potencjalnych klientów REHAU poprzez publikowanie atrakcyjnych i użytecznych treści merytorycznych, ułatwiających konsumentom podejmowanie decyzji zakupowych.

Treści te to głównie krótkie, edukacyjne artykuły i animacje 2D dotyczące podstawowych problemów i zagadnień w zakresie tematyki okiennej.
Istotą kampanii reklamowej jest stworzenie wizerunku firmy, jako eksperta i doradcy w tej dziedzinie. Celem jest także wygenerowanie dużego i wartościowego ruchu na materiałach edukacyjnych, zamieszczonych na stronie firmowej oraz kanale REHAU Polska na YouTube i Vimeo.

W komunikacji postawiliśmy na narzędzia i kanały najbardziej preferowane przez grupę docelową.
Do promocji artykułów i animacji 2D wykorzystane zostały w pełni natywne miejsca reklamowe, które cieszą się ogromną popularnością wśród internautów (emisja w ramach serwisów tematycznych sieci BUDOWNICTWOonline oraz kontekstowo-behawioralna w sieci Adkontekst i Content Stream). Tutaj marka REHAU pojawia się w otoczeniu naturalnego contentu.
Kampania w największej sieci reklamowej Google jest targetowana po zainteresowaniach użytkowników, co umożliwia dotarcie do szerokiego grona odbiorców. W ramach tej emisji wykorzystano reklamę tekstową, jako skuteczny i wszędzie dostępny format reklamowy.

W promocji animacji nie mogło zabraknąć kampanii na YouTube, która świetnie sprawdza się przy tego rodzaju aktywnościach, gwarantując dotarcie do bardzo dużej liczby użytkowników zainteresowanych materiałami video o tematyce „Dom i ogród”.