tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Baza wiedzy

kw. 08

Sprzedaż zaczyna się od Bloga?

Blog firmowy to bardzo ważne narzędzie, w które warto wyposażyć stronę internetową. W wielu przypadkach stanowi on tzw. trzon witryny, jej najbardziej angażującą użytkowników część. Świetnie sprawdza się w promocji produktów oraz usług, jak i budowaniu zaufania klientów. Tworzenie bloga trzeba traktować jako długoterminową inwestycję, która po jakimś czasie przyniesie ...

Czytaj więcej

kw. 04

Czy czeka nas renesans reklamy kontekstowej?

Tak. Szczególnie w erze post-cookie. To fascynujący temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie marketingu online. Targetowanie kontekstowe może stać się podstawową strategią dla marek, chcących komunikować się z konsumentami zgodnie z zasadami prywatności, w oparciu o kontekst reklamowy. Czym jest reklama kontekstowa? To rodzaj reklamy internetowej, która jest ...

Czytaj więcej

gru 18

„Coraz bliżej Święta”, czyli jak skutecznie sprzedawać prezenty w Internecie?

W okresie świąt Bożego Narodzenia, internetowe kampanie reklamowe są jednym z najskuteczniejszych sposobów na zwiększenie sprzedaży i zainteresowania klientów. Wiele firm decyduje się na wykorzystanie potencjału Google Ads, Programmatic, czy Social Media, aby dotrzeć do jak największej liczby użytkowników. Trzeba pamiętać, że w okresie świątecznym klienci są bardziej skłonni do ...

Czytaj więcej

lis 13

Wydłużenie okresu BLACK WEEKS i jego znaczenie w sprzedaży e-commerce

Handel elektroniczny stale ewoluuje, a strategie marketingowe zmieniają się wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów. Jednym z przejawów tej ewolucji jest wydłużenie okresu BLACK WEEKS, co wpływa na krajobraz zakupów online i ma znaczący wpływ na branżę e-commerce. BLACK FRIDAY przeradza się w BLACK WEEKS Tradycyjnie BLACK FRIDAY był jednym konkretnym, ...

Czytaj więcej

paź 24

Femvertising, czyli jak zaplanować skuteczną kampanię digital skierowaną do kobiet

Planowanie skutecznej, internetowej kampanii reklamowej, skierowanej do kobiet wymaga zrozumienia ich potrzeb, zachowań i preferencji. Dlatego współczesnym marketerom z pomocą przychodzi Femvertising. Słowo Femvertising jest na top liście w słowniku marketingowymi. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Kobiety lubią czuć, że przekaz jest ...

Czytaj więcej

paź 19

Rola i znaczenie koloru w reklamie internetowej

Kolory odgrywają ważną rolę w reklamie internetowej, ponieważ wpływają na działania i decyzje potencjalnych klientów. W zależności od kontekstu, wykorzystanie koloru w reklamie może wzmagać lub osłabiać siłę przekazu. Jeśli chodzi o znaczenie poszczególnych kolorów, to np. czerwień kojarzy się z energią, pasją, miłością, ale też agresją i niebezpieczeństwem. Zielony ...

Czytaj więcej

lip 18

Konkurs na Facebooku

Konkursy w mediach społecznościowych są bardzo dobrą formą integracji z grupą odbiorców. Wygrana lub szansa wygranej, pozostawia w fanach miłe skojarzenia związane z profilem danej firmy, co z kolei sprawia, że z przyjemnością tam wracają. Tym razem takie wydarzenie odbywa się na profilu jednego z naszych Klientów – firmy CLASSEN. ...

Czytaj więcej

mar 03

Content video prezentujący firmę

Stworzenie wartościowego contentu video, który będzie chętnie konsumowany przez widza, a jednocześnie za jego pośrednictwem zrealizujemy założone cele, to nie lada wyzwanie. Tym bardziej, jeśli mówimy o video dedykowanym grupie B2B.Jak w atrakcyjny sposób zaprezentować firmę oraz ofertę potencjalnym partnerom biznesowym w kraju i za granicą, nie inwestując w taki ...

Czytaj więcej

copywriting
sty 13

Dobry copywriting podstawą skutecznej komunikacji w Social Media

Pozyskanie i utrzymanie zainteresowania użytkownika stanowi podstawę skutecznej aktywności marek w mediach społecznościowych. Zwrócenie uwagi odbiorcy to jednak dopiero początek drogi. Najważniejsze, aby tworzyć takie teksty, które podtrzymają zainteresowanie i zachęcą do wykonania pożądanej dla nas akcji. Jak to zrobić? To właśnie zadanie dobrego copywritingu. Najważniejsze jest, aby stworzyć taką ...

Czytaj więcej

sty 04

Pliki cookies, czyli o co chodzi w „ciasteczkowym” zamieszaniu?

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika. Stanowią dane osobowe wówczas, gdy pozwalają zidentyfikować konkretnego użytkownika. Tylko wybrane rodzaje cookies mogą prowadzić do takiej identyfikacji. Zazwyczaj jednak jest to niemożliwe. Rodzaje plików cookies Niezbędne pliki cookies – to te, bez których przeglądanie strony byłoby niemożliwe.Analityczne cookies – ...

Czytaj więcej