Od stycznia 2021 roku firmy wykorzystujące opakowania z tworzyw sztucznych, które nie zostaną poddane recyklingowi, będą musiały ponieść dodatkowe koszty. Ma to związek z planowanym wprowadzeniem tzw. podatku od plastiku. Dziś najwięcej odpadów produkują kraje wysoko rozwinięte, w efekcie kłopotliwe zużyte opakowania, w tym butelki, opony, folie itp. trafiają do ...
Czytaj więcej
Ile waży content? Około 2000-3000 znaków , czasem więcej... No i oczywiście dodać należy wagę zdjęć , bo bez nich treści Internet nie lubi…Jednak waga contentu to przede wszystkim zawartość merytoryczna. Można napisać dobry tekst pod względem długości, konstrukcji, tytułu, śródtytułów, słów kluczowych, ale najważniejsze są konkrety. Jaka zatem jest ...
Czytaj więcej
Hotel Al Faya Lodge łączy nowoczesność i tradycję; luksus i prostotę obcowania z przyrodą – jest jak całe Emiraty: piękny, tajemniczy i wielowymiarowy. Architekt Jonathan Ashmore stanął przed trudnym zadaniem zaprojektowania hotelu, restauracji oraz spa tak, by wykorzystać zastaną infrastrukturę (dwa budynki z lat 60., które mieściły klinikę oraz sklep ...
Czytaj więcej
Na potrzeby kampanii promującej nowy produkt VEKA Polska, czyli systemu przesuwnego do konstrukcji drzwi tarasowych VEKAMOTION 82 oraz VEKAMOTION 82 MAX, przygotowaliśmy reklamy oraz strategię działań promocyjnych. Opracowaliśmy spójne dla wszystkich kanałów komunikacji layouty reklamowe, dedykowane temu produktowi rendery, które stanowią podstawę graficzną komunikacji w Internecie i w prasie. Działania ...
Czytaj więcej
Dla Grupy Spółek Inwest-Hel zaprojektowaliśmy oraz wykonaliśmy nowoczesną stronę www, która prezentuje realizacje deweloperskie w nadmorskich kurortach. Grupa INWEST-HEL zleciła Cormedia wykonanie nowej strony zgodnie z najnowszymi trendami. INWEST-HEL specjalizuje się w realizacji projektów deweloperskich w sektorze luksusowych nieruchomości, takich jak apartamenty nad morzem Bałtyckim w Juracie, Jastrzębiej Górze i ...
Czytaj więcej
Firma Knauf ruszyła z kampanią promującą nową linię klejów do glazury Knauf K2 i K4 w wersji żelowej. Działania reklamowe mają na celu poinformowanie wykonawców budowlanych - właścicieli firm remontowych, fachowców oraz glazurników o nowym produkcie marki. Kampania potrwa do końca roku. Działania promocyjne realizowane są w ramach sieci tematycznej ...
Czytaj więcej
Kiedy nasi Klienci wprowadzają nowe produkty, nowe technologie, my wspieramy je działaniami promocyjnymi i contentowymi w internecie. Specjalnie dedykowaną podstronę przygotowaliśmy naszego Klienta - firmy VEKA Polska, która na jesieni 2020 wprowadzi na polski rynek nowe systemy drzwi przesuwnych. Podstrona przygotowana dla najnowszego systemu VEKAMOTION oraz wykończenia profili VEKA SPECTRAL ...
Czytaj więcej
W Cormedia od kilkunastu lat tworzymy i realizujemy strategie dla naszych Klientów, wykorzystując nasze doświadczenie w zakresie reklamy internetowej i e-marketingu. W ostatnim czasie niezwykle ważnym elementem e-marketingu i skutecznego dotarcia do grupy odbiorców jest content. Dobry content to konkretna wiedza, sprawdzone informacje, podane w dość krótkiej formie. Taki content ...
Czytaj więcej
Prezentujemy kampanię, jaką prowadzimy dla firmy AdamS - producenta okien i drzwi. Merytorycznym fundamentem tej kampanii jest przygotowany przez nas landing page dedykowany architektom. Strona https://www.adams.com.pl/architekci/ prezentujące najnowocześniejsze rozwiązania systemów okiennych AdamS oraz video poświęcone drzwiom tarasowym HST CORNER VIEW i oknom PASSIV-LINE ULTRA. Prowadzone działania reklamowe zapewniają budowanie zasięgu ...
Czytaj więcej
Przygotowaliśmy cykl filmów animowanych, które są dedykowane do sprecyzowanej grupy Klientów firmy AdamS, czyli do architektów. Materiał promocyjny jest przeznaczony do komunikacji za pośrednictwem strony przygotowanej dla Architektów zainteresowanych oknami i drzwiami firmy AdamS z Mrągowa.To dwa filmy prezetujące w atrakcyjny sposób doskonałe produkty - okna Passiv Line Ultra oraz ...
Czytaj więcej
« Poprzednia strona — Następna strona »