tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

Lip 11

Content marketing raz proszę!

Wielu marketerów, którzy zdecydowali się na działania oparte o content marketing nie do końca zdaje sobie sprawę, czym tak naprawdę jest idea marketingu treści. Spotykamy się z tym praktycznie na co dzień. Podchodzą do projektu podobnie jak na przykład do przygotowania kampanii reklamowej. Traktują tę aktywność jako jednorazowe działanie, które ...

Czytaj więcej

Lip 10

Kampania reklamowa firmy Oras

Dla firmy ORAS - producenta armatury sanitarnej - przygotowaliśmy i prowadzimy kampanię reklamową w internecie. Celem działań promocyjnych jest umocnienie wizerunku marki na rynku armatury. Główny przekaz komunikacyjny skierowany jest do inwestorów indywidualnych. Komunikację z grupą konsumencką prowadzimy za pomocą działań brandingowych, w których wykorzystane zostały ...

Czytaj więcej

Lip 03

Panoramiczne okno aluminiowe

Na rynku pojawiły się nowoczesne rozwierno-uchylne okna aluminiowe o panoramicznym designie. To okna firmy Schüco. W projektach nowoczesnych budynków bardzo ważne jest wrażenia pełnej otwartości na otoczenie. Stąd trend zwiększania rozmiaru okien, a także redukcji widocznej szerokości profili. Czasem jednak ciężko połączyć duże rozmiary skrzydeł z wymogami użytkowymi. Nowe energooszczędne okno ...

Czytaj więcej

Cze 27

Komunikowanie z niszą w grupie docelowej

We wszystkich działaniach content marketingowych widoczna jest grupa użytkowników, która stanowi niszę naszej komunikacji. Nisza ta jest wąską grupą odbiorów, wybierającą produkt/markę ze względu na konkretne cechy, czy korzyści jakie ich zastosowanie niesie. Grupa ta jest zwykle specyficzna i wymaga specjalnego potraktowania. W moim doświadczeniu opiera się ono o podkręcenie ...

Czytaj więcej

Cze 27

Płytki elewacyjne z efektem kamienia

Płytki elewacyjne Amsterdam mają strukturę inspirowaną naturą. Ich forma jest klasyczna i prosta. Płytki firmy Stegu są dostępne w dwóch kolorach beżu i szarości. Aby zwiększyć możliwości aranżacyjne, płytka jest dostępna w dwóch kolorach. Wersja beżowa to propozycja dla miłośników elewacji lub wnętrz utrzymanych w cieplejszych barwach, stosowanych z reguły w bardziej klasycznych ...

Czytaj więcej

Cze 25

Produkcja contentu dla firmy AdamS i jego promocja

Dla firmy AdamS, producenta stolarki budowlanej z PCV, stworzyliśmy cykl filmów o charakterze poradnikowym oraz artykuły stanowiące rozszerzenie tematyki ujętej w video. Naszym zadaniem była produkcja atrakcyjnych treści, których potencjalni klienci sami szukają w Internecie, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, problemy. Artykuły oraz ...

Czytaj więcej

Cze 18

Grupa docelowa w content marketingu

Projektując komunikację opartą o content marketing – w pierwszej kolejności należy zrobić precyzyjne rozpoznanie grupy docelowej. Aby podjęte działania mogły być skuteczne trzeba wziąć pod uwagę następujące elementy: • analizę preferencji grupy docelowej. Dobrze zdefiniowana grupa docelowa pozwoli uzyskać obraz tego, gdzie najczęściej „bywają” potencjalni odbiorcy contentu. Właśnie te miejsca ...

Czytaj więcej

Cze 13

Internetowa kampania reklamowa firmy Wienerberger

Internetowa kampania reklamowa firmy Wienerberger - największego producenta ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych. Działania promocyjne realizujemy w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline. Emisja w modelu Flat Fee zaplanowana jest na 2 miesiące. Wykorzystując niestandardową formę reklamową jaką jest mini slide promujemy w sposób natywny treści ...

Czytaj więcej

Cze 06

Noc Cudów FIATA

5 czerwca ruszyła kampania koncernu motoryzacyjnego Fiat Professional. Działania skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw i tym razem informują o najlepszej ofercie roku. Kampania emitowana jest na dużych wizerunkowych formatach, w wybranych serwisach sieci BUDOWNICTWOonline. Działania reklamowe potrwają do 14 czerwca. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ...

Czytaj więcej

Cze 06

Tworzenie contentu. Czy wiesz czego unikać?

Najpopularniejszym błędem w marketingu treści jest „pisanie dla siebie”. Już na początkowym etapie powinniśmy zdefiniować, kto jest, a kto chcemy, aby był naszym odbiorcą/klientem. W trakcie przygotowania treści do publikacji wielokrotnie powinniśmy zadawać sobie pytanie: czy to, co piszemy jest jasne, zrozumiałe i jednoznaczne?   Starajmy się też unikać tzw. ...

Czytaj więcej