tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

lis 13

Realizacje video dla firmy STIEBEL ELTRON

Dla firmy STIEBEL ELTRON - światowego leadera w branży energii odnawialnej - zrealizowaliśmy filmy, prezentujące nowoczesne pompy ciepła zainstalowane w różnych inwestycjach. Agencja Cormedia odpowiadała za całość realizacji. STIEBEL ELTRON to działająca na arenie międzynarodowej grupa, będąca jednym ze światowych liderów rynku i technologii w dziedzinie usług budowlanych i energii ...

Czytaj więcej

lis 13

Wydłużenie okresu BLACK WEEKS i jego znaczenie w sprzedaży e-commerce

Handel elektroniczny stale ewoluuje, a strategie marketingowe zmieniają się wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów. Jednym z przejawów tej ewolucji jest wydłużenie okresu BLACK WEEKS, co wpływa na krajobraz zakupów online i ma znaczący wpływ na branżę e-commerce. BLACK FRIDAY przeradza się w BLACK WEEKS Tradycyjnie BLACK FRIDAY był jednym konkretnym, ...

Czytaj więcej

paź 24

Femvertising, czyli jak zaplanować skuteczną kampanię digital skierowaną do kobiet

Planowanie skutecznej, internetowej kampanii reklamowej, skierowanej do kobiet wymaga zrozumienia ich potrzeb, zachowań i preferencji. Dlatego współczesnym marketerom z pomocą przychodzi Femvertising. Słowo Femvertising jest na top liście w słowniku marketingowymi. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Kobiety lubią czuć, że przekaz jest ...

Czytaj więcej

paź 19

Rola i znaczenie koloru w reklamie internetowej

Kolory odgrywają ważną rolę w reklamie internetowej, ponieważ wpływają na działania i decyzje potencjalnych klientów. W zależności od kontekstu, wykorzystanie koloru w reklamie może wzmagać lub osłabiać siłę przekazu. Jeśli chodzi o znaczenie poszczególnych kolorów, to np. czerwień kojarzy się z energią, pasją, miłością, ale też agresją i niebezpieczeństwem. Zielony ...

Czytaj więcej

wrz 28

Nasze projekty materiałów promocyjnych nowego produktu firmy H+H

Materiały powstały z myślą o grupie docelowej, którą stanowią odbiorcy B2B, głównie projektanci i deweloperzy. Przedstawiają najważniejsze cechy i zalety Systemu TEMPO PRO. Dla firmy H+H – producenta produktów z betonu komórkowego i elementów silikatowych - przygotowaliśmy różnorodne materiały reklamowe. Mają one promować nowy produkt wprowadzany przez H+H na rynek ...

Czytaj więcej

lip 18

Konkurs na Facebooku

Konkursy w mediach społecznościowych są bardzo dobrą formą integracji z grupą odbiorców. Wygrana lub szansa wygranej, pozostawia w fanach miłe skojarzenia związane z profilem danej firmy, co z kolei sprawia, że z przyjemnością tam wracają. Tym razem takie wydarzenie odbywa się na profilu jednego z naszych Klientów – firmy CLASSEN. ...

Czytaj więcej

mar 03

Content video prezentujący firmę

Stworzenie wartościowego contentu video, który będzie chętnie konsumowany przez widza, a jednocześnie za jego pośrednictwem zrealizujemy założone cele, to nie lada wyzwanie. Tym bardziej, jeśli mówimy o video dedykowanym grupie B2B.Jak w atrakcyjny sposób zaprezentować firmę oraz ofertę potencjalnym partnerom biznesowym w kraju i za granicą, nie inwestując w taki ...

Czytaj więcej

copywriting
sty 13

Dobry copywriting podstawą skutecznej komunikacji w Social Media

Pozyskanie i utrzymanie zainteresowania użytkownika stanowi podstawę skutecznej aktywności marek w mediach społecznościowych. Zwrócenie uwagi odbiorcy to jednak dopiero początek drogi. Najważniejsze, aby tworzyć takie teksty, które podtrzymają zainteresowanie i zachęcą do wykonania pożądanej dla nas akcji. Jak to zrobić? To właśnie zadanie dobrego copywritingu. Najważniejsze jest, aby stworzyć taką ...

Czytaj więcej

sty 04

Pliki cookies, czyli o co chodzi w „ciasteczkowym” zamieszaniu?

Pliki cookies to niewielkie pliki tekstowe zapisywane na komputerze użytkownika. Stanowią dane osobowe wówczas, gdy pozwalają zidentyfikować konkretnego użytkownika. Tylko wybrane rodzaje cookies mogą prowadzić do takiej identyfikacji. Zazwyczaj jednak jest to niemożliwe. Rodzaje plików cookies Niezbędne pliki cookies – to te, bez których przeglądanie strony byłoby niemożliwe.Analityczne cookies – ...

Czytaj więcej

Black Friday
lis 16

BLACK WEEK – Święto reklamy i jak się do niego przygotować

Black Week to jeden z najbardziej wymagających marketingowo okresów w roku. Konkurencja jest gigantyczna, a żeby działania reklamowe były efektywne muszą się rozpocząć z odpowiednim wyprzedzeniem kluczowego dnia, czyli BLACK FRIDAY. Kiedy zacząć planowanie działań do BLACK WEEK? Z naszego doświadczenia wiemy, że im wcześniej tym lepiej. Zaczynając planowanie z ...

Czytaj więcej