tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

paź 20

Czym jest contentowa chałka i jak z niej korzystać?

Tak zwana chałka to jeden z wiodących trendów w tworzeniu i efektywnym wykorzystywaniu multicontentu. To nic innego jak przeplatanie ze sobą treści w różnych formatach. Założeniem jest stworzenie angażującego contentu, odwołującego do treści już istniejących. Warunkiem podstawowym jest posiadanie wielu materiałów, które można wbudować w nowy temat. Chałka contentowa publikowana ...

Czytaj więcej

paź 05

Seria filmów z ekspertem

Content digitalowy to jedna z naszych specjalności. Tym razem przygotowaliśmy serię filmów dla naszego klienta firmy Knauf Insulation. To tzw. FAQ, zawierające przydatną wiedzę dla end userów oraz wykonawców. To wyjątkowa seria video porad, będących odpowiedzią na najczęściej zadawane pytania z zakresu dociepleń budynków mieszkalnych. Dotyczą produktów Knauf Insulation - ...

Czytaj więcej

sie 29

Jak skutecznie tworzyć posty reklamowe w Social Mediach?

Nadmiar bodźców z którym zmagamy się każdego dnia „nauczył” nas filtrować treści, przez co ignorujemy większość widzianych przez nas reklam. Co zrobić, aby działania reklamowe były bardziej skuteczne? Przedstawiamy Wam kilka zasad, które poprawią efektywność kampanii za pomocą dobrze przygotowanych postów reklamowych w mediach społecznościowych. Pierwszą z nich jest określenie ...

Czytaj więcej

sie 09

Do naszego zespołu Social Media dołączył Marek Zwierzchowski

Witamy na pokładzie Cormedia! Do naszego zespołu zajmującego się kanałami Social Media dołączył Marek Zwierzchowski. Marek jest pasjonatem digital marketingu, Social Mediów. Doskonali wiedzę w tym obszarze dzień po dniu. Jest pełen zapału do rozwijania jak najlepszych relacji z Klientami.Od wielu lat interesuje się światem reklamy, szczególnie budowaniem wizerunku i ...

Czytaj więcej

maj 19

Kampania dla firmy DAKO Deutschland na 2022

Z początkiem 2022 roku wystartowała kampania firmy DAKO - producenta wysokiej jakości stolarki otworowej. DAKO to polska firma, produkująca w Nowym Sączu, oferująca swoje kompleksowe rozwiązania na rynku europejskim, ale i poza nim. Działania promocyjne realizowane są na rynku niemieckim. Są skierowane do klientów z grupy B2B i mają na ...

Czytaj więcej

maj 11

Kampania firmy Schüco 2022

Wiosną bieżącego roku wystartowała kolejna odsłona kampanii marki Schüco, producenta wysokiej jakości okien, drzwi wejściowych, drzwi przesuwnych, inteligentnych systemów sterowania do domów oraz fasad. Komunikacja skierowana jest do klienta indywidualnego, budującego lub remontującego dom czy mieszkanie oraz do architektów. Celem kampanii jest zwrócenie uwagi odbiorców na szeroką ofertę oraz wysoką ...

Czytaj więcej

maj 06

Pracujemy nad filmem dla firmy DAKO

Zapraszamy na plan zdjęciowy w fabryce DAKO! Nasza ekipa filmowa nagrywa materiał video w fabryce jednego z naszych klientów - DAKO Sp. z o.o. Firma jest producentem wysokiej jakości okien i drzwi z PVC, drewna i aluminium oraz rolet zewnętrznych i bram garażowych.Fabryka DAKO, która mieści się w Nowym Sączu ...

Czytaj więcej

kw. 27

Targi Instalacje w Poznaniu

Aktualnie Cormedia gości na Targach Instalacje w Poznaniu, w ramach których nasi klienci otwierają swoje stoiska dla licznie przybyłych zwiedzających. Nasz zespół towarzyszy firmie STIEBEL ELTRON Group dla której Targi Instalacje w Poznaniu są kolejną odsłoną trasy Innovation TOUR. W ramach tego przedsięwzięcia firma prezentuje swoje rozwiązania grzewcze instalatorom, projektantom ...

Czytaj więcej

kw. 22

Poradnik Knauf Insulation – przykład dobrych praktyk content marketingu

Dla naszego Klienta - firmy Knauf Insulation Polska zrealizowaliśmy stronę www, a w jej ramach między innymi Poradnik pełen merytorycznych i inspiracyjnych treści. Poradnik Knauf Insulation – stanowi bazę praktycznej wiedzy dotyczącej izolacji budynków wełną mineralną.Podstawowym założeniem w tworzeniu treści jest ich przystępność i łatwość zrozumienia zagadnień technicznych. Wartość merytoryczna ...

Czytaj więcej

kw. 22

Animacje Purmo w kilku wersjach językowych

W ramach zintegrowanych strategii marketingowych naszych klientów – realizujemy produkcje, które są z powodzeniem adoptowane na inne rynki. Jako przykład takiej praktyki prezentujemy animacje, które przygotowaliśmy dla marki PURMO - jednego z wiodących producentów grzejników oraz ogrzewania podłogowego. Animacje zostały przygotowane w trzech wersjach językowych - polskiej, niemieckiej i angielskiej, ...

Czytaj więcej