tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

kw. 06

# JEST MOC

Hasztagi to potężne narzędzie w rękach internetowego twórcy i marketera! Mały symbol #, czyli hash stał się wręcz ikoną dzisiejszych czasów. Firmy używają go nie tylko online, ale też w przestrzeni pozainternetowej, do tworzenia nazw i kampanii. Taki branding od razu przyciąga uwagę! Znak # ma swoje początki na Twitterze, ...

Czytaj więcej

mar 22

Dlaczego content marketing jest tak skuteczny?

Content marketing to tworzenie i publikacja atrakcyjnych i wartościowych treści. Polega na odpowiadaniu w nich na pytania potencjalnych klientów. Dobry content pomaga rozwiązywać problemy i w ciekawy sposób prezentuje produkty lub usługi. Pomaga marce wyróżnić się na tle konkurencji. Content marketing jest również doskonałym rozwiązaniem dla firm szukających nowych i ...

Czytaj więcej

lut 08

LIVE COMMERCE – o co w tym chodzi?

W ciągu ostatnich dwóch lat live commerce zyskał dużą popularność na całym świecie, w tym również w Polsce. LIVE COMMERCE – o co w tym chodzi?W ciągu ostatnich dwóch lat live commerce zyskał dużą popularność na całym świecie, w tym również w Polsce.Popularność tego zjawiska sprzedażowego wiąże się oczywiście z ...

Czytaj więcej

gru 07

Catering dietetyczny – subskrypcja na zdrowie!

W ostatnim czasie rynek cateringów dietetycznych w Polsce niebywale się rozrósł i przeszedł niezwykłą ewolucje. W ciągu raptem kilku lat pojawiły się setki nowych firm, które oferują diety pudełkowe z bezpośrednim dowozem do klienta. To już nie tylko wygoda, ale i nowa moda, która wpisuje się w kanony zdrowego stylu ...

Czytaj więcej

lis 23

Czy negatywne emocje wywołane przez reklamę mogą dać pozytywne efekty?

Od dłuższego czasu marki przebijają się w sięganiu po emocje – również te negatywne. Reklama ma pobudzać, szokować, robić wrażenie, skłaniać do refleksji, przywoływać określone skojarzenia. Jedynym sposobem na osiągnięcie takich efektów jest wywołanie u odbiorcy konkretnych emocji. Również badania psychologiczne potwierdzają jak ogromne znaczenie dla reklamy mają zawarte w ...

Czytaj więcej

wrz 30

Fakty i mity o wełnie mineralnej – realizacja dla Knauf Insulation

Pod koniec września udostępniliśmy użytkownikom YouTube nasz najnowszy projekt, zrealizowany dla Knauf Insulation Polska. Dedykowana play lista zawiera 10 faktów i mitów poświęconych ociepleniom z wełny mineralnej. Projekt opiera się na krótkich, bo około kilkunastosekundowych animacjach w formacie mp4. Ujednolicona oprawa graficzna, ta sama ścieżka dźwiękowa i określona tematyka animacji ...

Czytaj więcej

wrz 21

Ruszyła jesienna odsłona kampanii VEKA Polska

Dla naszego klienta – producenta wysokiej jakości profili PVC –przygotowaliśmy koncept graficzny oraz wszystkie layouty reklamowe, w oparciu o które uruchomiliśmy działania promocyjne. Za całość komunikacji odpowiada Cormedia. Celem kampanii jest dotarcie do użytkowników stanowiących grupę docelową VEKA Polska. Działania mają za zadanie zainteresować potencjalnych klientów energooszczędnym systemem najnowszej generacji ...

Czytaj więcej

wrz 20

Project manager w Cormedia

Do naszego zespołu dołączyła Marta Ucińska – objęła w Cormedia stanowisko Project Manager i będzie zajmowała się prowadzeniem aktywności reklamowych i produkcyjnych naszych klientów. Jest to nowe stanowisko w strukturach naszej firmy, ale bardzo ważne pod kątem operacyjnym. Komunikatywność, szybkość uczenia się, dobra organizacja i skrupulatność są bardzo istotne w ...

Czytaj więcej

wrz 20

Team Plast – Ekspert Jakości

Od lat wykorzystujemy naszą wiedzę i doświadczenie, by w kreatywny sposób wspierać promocję firm, szczególnie w branży budowlanej. W 2021 roku współpracowaliśmy z firmą Team Plast - polskim producentem okien. Powstały filmy, strona WWW, poradnik dla kupujących - Trafny Wybór. Projekt Ekspert Jakości został przygotowywanym dla polskiego producenta okien - ...

Czytaj więcej