Święta kojarzą się z głównie z czterema rzeczami: pysznym jedzeniem, rodzinną atmosferą, dekorowaniem choinki i oczywiście prezentami. Jak to się ma do Social Mediów? Otóż Święta to bardzo dobry czas, żeby zaproponować klientom content, dzięki któremu poczują magię grudniowych dni. To fantastyczny moment, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klienta, ...
Czytaj więcej
Social Media to temat rzeka, w którym co i rusz pojawiają się nowości i trendy. Specjaliści w tej dziedzinie muszą uważnie śledzić Internet, robić research i wybierać to, co według nich dobrze sprawdzi się u danego klienta. No właśnie… Na starcie należy zadać sobie pytanie – czy u każdego sprawdzi ...
Czytaj więcej
Skuteczność to dziś słowo klucz. W dobie komunikacji cyfrowej dużo łatwiej o skuteczny pomiar efektywności działań reklamowych, które realizujemy dla naszych klientów. Ale jak planować kampanie dla tak różnych klientów, z odmiennymi wymaganiami, aby spełniały ich oczekiwania dotyczące efektywności?Bardzo często sukces kampanii jest po prostu odpowiedzią na właściwie zadane pytania. ...
Czytaj więcej
Jak często trzeba aktualizować treści contentowe, które znajdują się na stronie www? Czy to wpływa na pozycjonowanie strony? Co najważniejsze teksty contentowe muszą być przyjazne wyszukiwarkom, więc na pewno trzeba je modyfikować, dostosowywać do najnowszych wymogów. Content to żywy organizm, dlatego tak ważne, by firmy miały unikalne treści na swoich ...
Czytaj więcej
Z początkiem grudnia uruchomiliśmy kolejną kampanię dla jednego z naszych klientów – firmy Przełom w odżywianiu, która specjalizuje się w cateringu dietetycznym. Przełom w odżywianiu wzbogacił swoją ofertę o tzw. obiady domowe. To doskonały moment w roku na wprowadzenie rozwiązania dającego możliwość zamówienia zdrowych, pysznych, domowych dań dla całej rodziny ...
Czytaj więcej
Jakie rozwiązania sprawdzają się najlepiej u klientów branży budowlanej? Jak tworzyć content, który dotrze do wybranych grup docelowych? Czy grupa docelowa definiuje ów content? Odpowiadamy na te pytania na podstawie wieloletnich doświadczeń, jakie mamy w tej branży. Stworzenie skutecznego contentu to nie lada wyzwanie. Jak się do tego zabrać? O ...
Czytaj więcej
Szkolenia on-line od dawna są skutecznym narzędziem pozwalającym podnosić kwalifikacje użytkowników stanowiących grupę docelową większości naszych klientów. Czas pandemii szczególnie sprzyja rozwojowi tego narzędzia i otwiera nowe możliwości w jego stosowaniu. Umiejętnie wykorzystane werbinary służą również pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów. Są doskonałym narzędziem wzmacniającym świadomość marki, jak również wspierającym sprzedaż. ...
Czytaj więcej
Reklamy oparte na wywoływaniu emocji z dużym nasileniem pojawiają się z okresie świątecznym. Czy skuteczność takich reklam, a więc to jakie wzbudziły emocje u odbiorców można zbadać? Jak to sprawdzić? Wielkimi krokami zbliżamy się do Świąt Bożego Narodzenia i Gwiazdki. Dla branży reklamowej to prawdziwy karnawał kreatywności. Twórcy przekazów reklamowych ...
Czytaj więcej
Nowa kampania Przełomu w odżywianiu promuje tzw. diety zupowe. A dieta zupowa jeste hitem tegorocznej jesieni. Idealna na budowanie odporności, rozgrzanie organizmu i zapewnienie najważniejszych składników pokarmowych, w tym trudnym okresie roku. Dietetycy Przełomu w odżywianiu zachęcają, aby zadbać o swoje zdrowe, samopoczucie, odporność, jak również o prawidłową wagę. Aby ...
Czytaj więcej
By coś zbudować, trzeba się zaangażować. No właśnie. Zaangażowanie w procesie budowania świadomości marki jest konieczne. Jak i za pośrednictwem czego je generować? Po pierwsze przez tzw. angażujące treści Content w dzisiejszych czasach jest dla użytkowników Internetu bardzo istotny. Im bardziej ich angażuje, tym więcej czasu spędzają na konsumpcji treści, ...
Czytaj więcej
« Poprzednia strona — Następna strona »