tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

gru 14

Content na Święta

Święta kojarzą się z głównie z czterema rzeczami: pysznym jedzeniem, rodzinną atmosferą, dekorowaniem choinki i oczywiście prezentami. Jak to się ma do Social Mediów? Otóż Święta to bardzo dobry czas, żeby zaproponować klientom content, dzięki któremu poczują magię grudniowych dni. To fantastyczny moment, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klienta, ...

Czytaj więcej

gru 09

Dlaczego warto zadawać właściwe pytania?

Skuteczność to dziś słowo klucz. W dobie komunikacji cyfrowej dużo łatwiej o skuteczny pomiar efektywności działań reklamowych, które realizujemy dla naszych klientów. Ale jak planować kampanie dla tak różnych klientów, z odmiennymi wymaganiami, aby spełniały ich oczekiwania dotyczące efektywności?Bardzo często sukces kampanii jest po prostu odpowiedzią na właściwie zadane pytania. ...

Czytaj więcej

gru 03

Bądź na czasie, czyli jak i kiedy aktualizować treści contentowe

Jak często trzeba aktualizować treści contentowe, które znajdują się na stronie www? Czy to wpływa na pozycjonowanie strony? Co najważniejsze teksty contentowe muszą być przyjazne wyszukiwarkom, więc na pewno trzeba je modyfikować, dostosowywać do najnowszych wymogów. Content to żywy organizm, dlatego tak ważne, by firmy miały unikalne treści na swoich ...

Czytaj więcej

gru 02

Obiady Domowe – kampania reklamowa dla firmy cateringowej

Z początkiem grudnia uruchomiliśmy kolejną kampanię dla jednego z naszych klientów – firmy Przełom w odżywianiu, która specjalizuje się w cateringu dietetycznym. Przełom w odżywianiu wzbogacił swoją ofertę o tzw. obiady domowe. To doskonały moment w roku na wprowadzenie rozwiązania dającego możliwość zamówienia zdrowych, pysznych, domowych dań dla całej rodziny ...

Czytaj więcej

lis 25

Jak dobrze przygotować szkolenie on-line?

Szkolenia on-line od dawna są skutecznym narzędziem pozwalającym podnosić kwalifikacje użytkowników stanowiących grupę docelową większości naszych klientów. Czas pandemii szczególnie sprzyja rozwojowi tego narzędzia i otwiera nowe możliwości w jego stosowaniu. Umiejętnie wykorzystane werbinary służą również pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów. Są doskonałym narzędziem wzmacniającym świadomość marki, jak również wspierającym sprzedaż. ...

Czytaj więcej

lis 20

Czy można zbadać, jakie emocje wywołała reklama?

Reklamy oparte na wywoływaniu emocji z dużym nasileniem pojawiają się z okresie świątecznym. Czy skuteczność takich reklam, a więc to jakie wzbudziły emocje u odbiorców można zbadać? Jak to sprawdzić? Wielkimi krokami zbliżamy się do Świąt Bożego Narodzenia i Gwiazdki. Dla branży reklamowej to prawdziwy karnawał kreatywności. Twórcy przekazów reklamowych ...

Czytaj więcej

lis 17

Prowadzimy kampanię reklamową dla firmy cateringowej Przełom w odżywianiu

Nowa kampania Przełomu w odżywianiu promuje tzw. diety zupowe. A dieta zupowa jeste hitem tegorocznej jesieni. Idealna na budowanie odporności, rozgrzanie organizmu i zapewnienie najważniejszych składników pokarmowych, w tym trudnym okresie roku. Dietetycy Przełomu w odżywianiu zachęcają, aby zadbać o swoje zdrowe, samopoczucie, odporność, jak również o prawidłową wagę. Aby ...

Czytaj więcej

lis 16

Budowanie świadomości marki poprzez zaangażowanie

By coś zbudować, trzeba się zaangażować. No właśnie. Zaangażowanie w procesie budowania świadomości marki jest konieczne. Jak i za pośrednictwem czego je generować? Po pierwsze przez tzw. angażujące treści Content w dzisiejszych czasach jest dla użytkowników Internetu bardzo istotny. Im bardziej ich angażuje, tym więcej czasu spędzają na konsumpcji treści, ...

Czytaj więcej