tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

lis 12

Mobile w marketingu – wiesz, jak to robić?

Smartfon to rzecz, bez której nie ruszamy się z domu. Towarzyszy nam przez większość naszego dnia. Znacznie szybciej jest nam wpisać hasło w smartfonową przeglądarkę, niż przechodzić przez cały proces odpalania komputera. Co zatem zrobić, żeby na mobile wszystko wyglądało dobrze? Mobile first Badanie Huawei zrealizowane przez Ipsos w 2018 ...

Czytaj więcej

lis 09

Nowy trend w tworzeniu contentu

Niezależnie od trendów, jakie w danym momencie panują w pisaniu treści do Internetu, najważniejsza jest merytoryka. Solidna treść, dobre i przydatne informacje, które odpowiadają na potrzeby użytkowników zawsze będą w cenie. Jakie treści są dziś zgodne z trendami – długie czy krótkie? Obecnie dość długie, przekrojowe teksty są dobrze oceniane ...

Czytaj więcej

lis 06

Jak dobrze opisać e-commerce?

Zakupy on-line są dziś powszechne. Na to, co wybierzemy podczas tych zakupów mają wpływ różne czynniki – jakość wykonania produktu, jego cena, a także opis. W praktyce opis w większości przypadków jest kluczowy. Jak zatem zrobić opis idealny pod sprzedaż? Słowa mają moc Wydawać by się mogło, że opisy, które ...

Czytaj więcej

lis 04

Jak analizować efektywność content marketingu?

Do uzyskania wiedzy czy działania content marketingowe przekładają się na konkretne efekty, konieczne jest mierzenie aktywności użytkowników. Jak robić to skutecznie? Efektywność treści możemy mierzyć za pomocą Google Analytics. W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy użytkownicy wobec danej treści wykazali zaangażowanie. Bez konfiguracji Google Analytics nie pozwala sprawdzić, czy użytkownik ...

Czytaj więcej

paź 26

Jak tworzyć wartościowe treści do Social Media?

Na media społecznościowe poświęcamy dziennie nawet 30% czasu spędzanego w sieci. Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter to już dziś standard, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że obowiązek. Firmy, których nie ma w mediach społecznościowych praktycznie nie istnieją. Prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych i przekazywanie odpowiedniego komunikatu, który skutecznie ...

Czytaj więcej

paź 20

Rok 2021 to rok mobile?

Jedną z podstawowych wartości, które mobile wniósł w rynek reklamowy, są nie tylko angażujące formaty reklamowe i dużo większa konsumpcja różnorakich treści, ale przede wszystkim dane o użytkownikach niemożliwe do pozyskania w inny, znany sposób (dane lokalizacyjne, szczególnie powiązane z identyfikatorami kierowania reklam). Od dłuższego czasu także obserwujemy rosnącą świadomość ...

Czytaj więcej

paź 19

Waga zaangażowania w Social Media

Jak wyrazić zaangażowanie? Kciuk w górę, czyli „Polub, jeśli…” to najczęstsza forma wykazania zainteresowania/zaangażowania. Czy takie zaangażowanie jest jednak autentyczne? Inny rodzaj zaangażowania to kciuk w górę za „ładny obrazek”, chociaż użytkownik nie zawsze kojarzy, kto go opublikował. Zaangażowanie może i autentyczne, ale nie przynoszące korzyści dla marki.Kciuk w górę, ...

Czytaj więcej

paź 14

W roli głównej rendery, czyli kiedy zdjęcie to za mało

W realizacji projektów marketingowych w Internecie często spotykamy obrazy, które nie oddają istoty, a przede wszystkim jakości oferty firmy czy jej produktów. Jeśli zdjęcia nie są wystarczające: 📌 Zdjęcie nawet najlepiej wykonane jest tylko fotografią i ma swoje ograniczenia. 📌 Zdjęcie przede wszystkim jest płaskie, a nie wszystko można uwypuklić ...

Czytaj więcej

paź 05

Obraz w Social Media

Wszystkich, którzy chcieliby posłuchać o znaczeniu obrazu w Social Mediach, zapraszamy na LIVE! Posłuchajcie co na ten temat mają do powiedzenia nasze specjalistki od mediów społecznościowych.LIVE odbył się 08.09.2020 o godzinie 15.00Aleksandra i Karolina przybliżały ten temat i odpowiadały na pytania 👌 https://www.facebook.com/cormedia/videos/944117316078099
wrz 23

Działania reklamowe dla firmy Barenbrug Polska

Firma Barenbrug Polska – lider w produkcji nasion traw – rozpoczęła z Cormedia kolejne działania online. Zeszłoroczne działania reklamowo-promocyjne prowadzone przez Cormedia, przyniosły rewelacyjne efekty. Dlatego też marka Barenbrug Polska doceniła nasze profesjonalne podejście do realizacji jej celów biznesowych i zdecydowała się na kontynuację współpracy.Odpowiadamy za kompleksową strategię, planowanie i ...

Czytaj więcej