Wykorzystując siłę przekazu filmów video, zaproponowaliśmy naszemu klientowi – firmie Purmo – przygotowanie cyklu animowanych filmów poradniczych oraz ich promocję w serwisach tematycznych związanych z budownictwem i tematyką wyposażania wnętrz.
- Promocja animacji Purmo w formie mini slide na Budujemydom.pl
- Kampania kontekstowo-behawioralna dla firmy Purmo; witryna piekniejszydom.pl
- Kampania kontekstowo-behawioralna dla firmy Purmo na serwisie wp.pl
Jesień 2017 to czas promocji firmy Purmo, specjalizującej się w produkcji grzejników i systemów ogrzewania podłogowego. Zrealizowaliśmy dla tej firmy animacje edukacyjne wykonane techniką 2D. Filmy zostały przygotowane przez zespół 4K Media, czyli dział Cormedia specjalizujący się w produkcjach multimedialnych.
Emisja kampanii została przeprowadzona w serwisach tematycznych naszej sieci BUDOWNICTWOonline. Przygotowaliśmy 15 animacji, które są promowane na mini slidach przy wybranych artykułach merytorycznych poświęconych tematyce ogrzewania domu. Zajawki są w formacie JPG i kierują do konkretnych filmów poradnikowym Purmo zamieszczonych na kanale vimeo. Zobacz film
Prowadzimy także kampanię kontekstowo-behawioralną targetowaną na kategorie serwisów oraz zainteresowania użytkowników z wykorzystaniem formatów tekstowo-graficznych.
Komentarze wyłączone.