tel: + 48 22 398 86 12    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Baza wiedzy

Wrz 09

Treści wrażliwe na Adblock

Jak wynika z najnowszych badań nawet 40% internautów z Polski blokuje reklamy graficzne. Dlatego docieranie z informacją o wybranych produktach czy usługach przez zamieszczanie w sieci treści staje się coraz popularniejsze. Ok. 85% kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google często niezwiązanego z marką czy brandem. Content marketing

Czytaj więcej



Sie 19

Czy teksty contentowe są tym samym co teksty PR-owe?

Tym razem poruszamy tematykę tekstów pisanych do Internetu na zamówienie Klienta. Bardzo często, gdy rozmawiamy z naszym Klientami o tekstach contentowych spotykamy się ze stwierdzeniami: my mamy już content, jest dużo tekstów PR-owych, więcej raczej nowych nie potrzebujemy. W tym momencie warto wytłumaczyć różnice między tekstami PR-owymi a contentowymi. Ten

Czytaj więcej



Sie 09

Jakość strony www a content

Oczywistym jest, że strony www powinny posiadać atrakcyjne treści wysokiej jakości. Takie, które są regularnie aktualizowane i optymalizowane. Dobra strona wymaga ciągłej modernizacji i dbania o wartościowy content. Tzw. content docelowy odgrywa bardzo ważną, o ile nie najważniejszą rolę w pozyskiwaniu zaangażowania użytkowników. Przyciąga ich uwagę, zachęca do konsumpcji pozostałych

Czytaj więcej



Lip 23

Dlaczego warto zdecydować się content marketing?

Po pierwsze ze względu na adblock, po drugie na dostarczenie wartościowych treści odbiorcom i wyróżnienie się wśród konkurencji aktywnej reklamowo. Szczegóły? Poniżej. Najistotniejsze powody, dla których warto zdecydować się na content marketing to: • Po pierwsze ze względu na adblock`i, z których korzysta coraz więcej użytkowników internetu. Dobrze opracowany content

Czytaj więcej



Lip 11

Content marketing raz proszę!

Wielu marketerów, którzy zdecydowali się na działania oparte o content marketing nie do końca zdaje sobie sprawę, czym tak naprawdę jest idea marketingu treści. Spotykamy się z tym praktycznie na co dzień. Podchodzą do projektu podobnie jak na przykład do przygotowania kampanii reklamowej. Traktują tę aktywność jako jednorazowe działanie, które

Czytaj więcej



Cze 27

Komunikowanie z niszą w grupie docelowej

We wszystkich działaniach content marketingowych widoczna jest grupa użytkowników, która stanowi niszę naszej komunikacji. Nisza ta jest wąską grupą odbiorów, wybierającą produkt/markę ze względu na konkretne cechy, czy korzyści jakie ich zastosowanie niesie. Grupa ta jest zwykle specyficzna i wymaga specjalnego potraktowania. W moim doświadczeniu opiera się ono o podkręcenie

Czytaj więcej



Cze 18

Grupa docelowa w content marketingu

Projektując komunikację opartą o content marketing – w pierwszej kolejności należy zrobić precyzyjne rozpoznanie grupy docelowej. Aby podjęte działania mogły być skuteczne trzeba wziąć pod uwagę następujące elementy: • analizę preferencji grupy docelowej. Dobrze zdefiniowana grupa docelowa pozwoli uzyskać obraz tego, gdzie najczęściej „bywają” potencjalni odbiorcy contentu. Właśnie te miejsca

Czytaj więcej



Cze 06

Tworzenie contentu. Czy wiesz czego unikać?

Najpopularniejszym błędem w marketingu treści jest „pisanie dla siebie”. Już na początkowym etapie powinniśmy zdefiniować, kto jest, a kto chcemy, aby był naszym odbiorcą/klientem. W trakcie przygotowania treści do publikacji wielokrotnie powinniśmy zadawać sobie pytanie: czy to, co piszemy jest jasne, zrozumiałe i jednoznaczne?   Starajmy się też unikać tzw.

Czytaj więcej



Maj 22

Porady, czyli content, który angażuje

Większość z nas ma świadomość, że treści angażujące użytkownika to takie, które tworzone są w celu przekonania odbiorców do podjęcia określonych akcji. W ich przygotowanie twórcy wkładają wiele pracy i posługują się bardzo konkretną wiedzą na temat ich potrzeb i preferencji. Moją ulubioną formą tego typu treści są poradniki. Szczególnie

Czytaj więcej



Maj 08

Marketing treści w Internecie? Najwyższy czas.

Tak. Reklama nie istnieje bez treści. To dzięki niej możemy opisać konkretną usługę czy produkt lub zaprezentować graficznie. Treść bowiem to nie tylko słowa, ale i obraz. Najważniejsze, aby stworzyć jasny, perswazyjny przekaz, który łatwo zainteresuje odbiorcę i przekona do tego, co chcemy mu zaoferować. Tworzenie atrakcyjnych treści nigdy nie

Czytaj więcej