tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Baza wiedzy

Gru 03

Bądź na czasie, czyli jak i kiedy aktualizować treści contentowe

Jak często trzeba aktualizować treści contentowe, które znajdują się na stronie www? Czy to wpływa na pozycjonowanie strony? Co najważniejsze teksty contentowe muszą być przyjazne wyszukiwarkom, więc na pewno trzeba je modyfikować, dostosowywać do najnowszych wymogów. Content to żywy organizm, dlatego tak ważne, by firmy miały unikalne treści na swoich ...

Czytaj więcej

Lis 25

Jak dobrze przygotować szkolenie on-line?

Szkolenia on-line od dawna są skutecznym narzędziem pozwalającym podnosić kwalifikacje użytkowników stanowiących grupę docelową większości naszych klientów. Czas pandemii szczególnie sprzyja rozwojowi tego narzędzia i otwiera nowe możliwości w jego stosowaniu. Umiejętnie wykorzystane werbinary służą również pozyskiwaniu wysokiej jakości leadów. Są doskonałym narzędziem wzmacniającym świadomość marki, jak również wspierającym sprzedaż. ...

Czytaj więcej

Lis 20

Czy można zbadać, jakie emocje wywołała reklama?

Reklamy oparte na wywoływaniu emocji z dużym nasileniem pojawiają się z okresie świątecznym. Czy skuteczność takich reklam, a więc to jakie wzbudziły emocje u odbiorców można zbadać? Jak to sprawdzić? Wielkimi krokami zbliżamy się do Świąt Bożego Narodzenia i Gwiazdki. Dla branży reklamowej to prawdziwy karnawał kreatywności. Twórcy przekazów reklamowych ...

Czytaj więcej

Lis 16

Budowanie świadomości marki poprzez zaangażowanie

By coś zbudować, trzeba się zaangażować. No właśnie. Zaangażowanie w procesie budowania świadomości marki jest konieczne. Jak i za pośrednictwem czego je generować? Po pierwsze przez tzw. angażujące treści Content w dzisiejszych czasach jest dla użytkowników Internetu bardzo istotny. Im bardziej ich angażuje, tym więcej czasu spędzają na konsumpcji treści, ...

Czytaj więcej

Lis 12

Mobile w marketingu – wiesz, jak to robić?

Smartfon to rzecz, bez której nie ruszamy się z domu. Towarzyszy nam przez większość naszego dnia. Znacznie szybciej jest nam wpisać hasło w smartfonową przeglądarkę, niż przechodzić przez cały proces odpalania komputera. Co zatem zrobić, żeby na mobile wszystko wyglądało dobrze? Mobile first Badanie Huawei zrealizowane przez Ipsos w 2018 ...

Czytaj więcej

Lis 09

Nowy trend w tworzeniu contentu

Niezależnie od trendów, jakie w danym momencie panują w pisaniu treści do Internetu, najważniejsza jest merytoryka. Solidna treść, dobre i przydatne informacje, które odpowiadają na potrzeby użytkowników zawsze będą w cenie. Jakie treści są dziś zgodne z trendami – długie czy krótkie? Obecnie dość długie, przekrojowe teksty są dobrze oceniane ...

Czytaj więcej

Lis 06

Jak dobrze opisać e-commerce?

Zakupy on-line są dziś powszechne. Na to, co wybierzemy podczas tych zakupów mają wpływ różne czynniki – jakość wykonania produktu, jego cena, a także opis. W praktyce opis w większości przypadków jest kluczowy. Jak zatem zrobić opis idealny pod sprzedaż? Słowa mają moc Wydawać by się mogło, że opisy, które ...

Czytaj więcej

Lis 04

Jak analizować efektywność content marketingu?

Do uzyskania wiedzy czy działania content marketingowe przekładają się na konkretne efekty, konieczne jest mierzenie aktywności użytkowników. Jak robić to skutecznie? Efektywność treści możemy mierzyć za pomocą Google Analytics. W pierwszej kolejności należy sprawdzić, czy użytkownicy wobec danej treści wykazali zaangażowanie. Bez konfiguracji Google Analytics nie pozwala sprawdzić, czy użytkownik ...

Czytaj więcej

Paź 26

Jak tworzyć wartościowe treści do Social Media?

Na media społecznościowe poświęcamy dziennie nawet 30% czasu spędzanego w sieci. Facebook, Instagram, LinkedIn czy Twitter to już dziś standard, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że obowiązek. Firmy, których nie ma w mediach społecznościowych praktycznie nie istnieją. Prowadzenie firmowych profili w mediach społecznościowych i przekazywanie odpowiedniego komunikatu, który skutecznie ...

Czytaj więcej