tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Baza wiedzy

Wrz 03

Tekst contenty a PR-owy, czyli waga contentu

Ile waży content? Około 2000-3000 znaków , czasem więcej... No i oczywiście dodać należy wagę zdjęć , bo bez nich treści Internet nie lubi…Jednak waga contentu to przede wszystkim zawartość merytoryczna. Można napisać dobry tekst pod względem długości, konstrukcji, tytułu, śródtytułów, słów kluczowych, ale najważniejsze są konkrety. Jaka zatem jest ...

Czytaj więcej

Lip 14

Skuteczny nowoczesny marketing potrzebuje dobrego contentu

W Cormedia od kilkunastu lat tworzymy i realizujemy strategie dla naszych Klientów, wykorzystując nasze doświadczenie w zakresie reklamy internetowej i e-marketingu. W ostatnim czasie niezwykle ważnym elementem e-marketingu i skutecznego dotarcia do grupy odbiorców jest content. Dobry content to konkretna wiedza, sprawdzone informacje, podane w dość krótkiej formie. Taki content ...

Czytaj więcej

Kwi 08

Wielkanoc – KOCHASZ? NIE NARAŻAJ!

W przededniu świąt Wielkiej Nocy zwykle rozsyłaliśmy naszym klientom, parterom biznesowym, współpracownikom i ich rodzinom życzenia. Aby Śmigus był mokry, stół obfity, klimat sprzyjający rodzinnym spotkaniom i spacerom. Jednak dziś, w tym szczególnym czasie, takie życzenia byłyby zupełnie nie na miejscu. Dlatego w Cormedia na Wielkanoc 2020 – mamy inną ...

Czytaj więcej

Sty 27

Obrazy, które nie pracują…

Większość klientów chce mieć nowoczesną i atrakcyjną stronę WWW. Słusznie, gdyż jest to wizytówka firmy i to najczęściej ona kształtuje nasze pierwsze odczucia związane z marką. Doskonale, gdy strona jest atrakcyjna wizualnie i jednocześnie efektywna. Nastawiona na konwersję i nawiązanie kontaktu z potencjalnym klientem. Nie zawsze jednak da się to ...

Czytaj więcej

Gru 12

Architekt potrzebny od zaraz

Wielu klientów Cormedia stara się nawiązać komunikację z bardzo konkretnymi grupami docelowymi w obszarze B2B. Dziś praktycznie większość takich celów jest łatwa do zrealizowania. Zainteresowanie użytkownika to jedno, innym jest zatrzymanie go w ramach zasobów merytorycznych, którymi dysponuje firma. Content, który ma stanowić o nawiązaniu i rozwoju współpracy w ramach ...

Czytaj więcej

Wrz 09

Treści wrażliwe na Adblock

Jak wynika z najnowszych badań nawet 40% internautów z Polski blokuje reklamy graficzne. Dlatego docieranie z informacją o wybranych produktach czy usługach przez zamieszczanie w sieci treści staje się coraz popularniejsze. Ok. 85% kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google często niezwiązanego z marką czy brandem. Content marketing ...

Czytaj więcej

Sie 19

Czy teksty contentowe są tym samym co teksty PR-owe?

Tym razem poruszamy tematykę tekstów pisanych do Internetu na zamówienie Klienta. Bardzo często, gdy rozmawiamy z naszym Klientami o tekstach contentowych spotykamy się ze stwierdzeniami: my mamy już content, jest dużo tekstów PR-owych, więcej raczej nowych nie potrzebujemy. W tym momencie warto wytłumaczyć różnice między tekstami PR-owymi a contentowymi. Ten ...

Czytaj więcej

Sie 09

Jakość strony www a content

Oczywistym jest, że strony www powinny posiadać atrakcyjne treści wysokiej jakości. Takie, które są regularnie aktualizowane i optymalizowane. Dobra strona wymaga ciągłej modernizacji i dbania o wartościowy content. Tzw. content docelowy odgrywa bardzo ważną, o ile nie najważniejszą rolę w pozyskiwaniu zaangażowania użytkowników. Przyciąga ich uwagę, zachęca do konsumpcji pozostałych ...

Czytaj więcej

Lip 23

Dlaczego warto zdecydować się na content marketing?

Po pierwsze ze względu na adblock, po drugie na dostarczenie wartościowych treści odbiorcom i wyróżnienie się wśród konkurencji aktywnej reklamowo. Szczegóły? Poniżej. Najistotniejsze powody, dla których warto zdecydować się na content marketing to: • Po pierwsze ze względu na adblock`i, z których korzysta coraz więcej użytkowników internetu. Dobrze opracowany content ...

Czytaj więcej

Lip 11

Content marketing raz proszę!

Wielu marketerów, którzy zdecydowali się na działania oparte o content marketing nie do końca zdaje sobie sprawę, czym tak naprawdę jest idea marketingu treści. Spotykamy się z tym praktycznie na co dzień. Podchodzą do projektu podobnie jak na przykład do przygotowania kampanii reklamowej. Traktują tę aktywność jako jednorazowe działanie, które ...

Czytaj więcej