tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Baza wiedzy

Mar 04

4 marca Dzień Inżyniera

Dziś 4 marca, a więc Dzień Inżyniera. Dla nas – Cormedia – to święto ważne, bowiem na co dzień mamy przyjemność pracować właśnie z inżynierami. Jako agencja, która od kilkunastu lat współpracuje z branżą budowlaną, planując i realizując kampanie reklamowe, przygotowując treści contentowe, doceniamy ogromną wiedzę i doświadczenie inżynierów. Szczególnie ...

Czytaj więcej

Lut 23

Jak zaplanować skuteczną kampanię opartą o content video w branży budowlanej?

Content video z roku na rok zyskuje na znaczeniu w komunikacji internetowej. Coraz więcej firm z branży budowlanej uświadamia sobie, że zapotrzebowanie na tego typu treści w grupach docelowych jest ogromne. Jak zatem podejść do tematu aby osiągnąć sukces i aby zainwestowany w produkcję contentu video budżet przyniósł oczekiwane efekty?Z ...

Czytaj więcej

Lut 18

Doświadczenie na wagę… dobrej sprzedaży!

Dlaczego w działaniach digitalowych w branżach ogrodniczej i rolniczej warto postawić na współpracę z doświadczonym partnerem? „Nie jesteśmy zainteresowani współpracą z firmą zewnętrzną” – to zdanie wielokrotnie słyszy każdy account czy handlowiec. Argument jest najczęściej ten sam – nikt z zewnątrz nie jest w stanie zrozumieć produktu tak, jak pracownik ...

Czytaj więcej

Lut 17

Optymalizacja kampanii i wzrost jej efektywności

Efektywność kampanii? To dotarcie do grupy docelowej we właściwym miejscu, we właściwym czasie, z właściwym przekazem i za odpowiednią cenę. Jeżeli chcemy osiągnąć jak największą efektywność kampanii, musimy: dobrze znać i rozumieć platformę, z której korzystamy, sensownie ustalić budżet, znać grupę docelową i stworzyć skuteczną kreację. To najlepszy sposób na ...

Czytaj więcej

Lut 15

Czas budzić się z zimowego snu!

Halo Halo ?! Czy już wszyscy wstali? Producenci, dystrybutorzy, sprzedawcy i wszyscy spokrewnieni z branżą ogrodniczą - BUDZIMY SIĘ !!!Mróz co prawda jeszcze ściska, ale wszyscy miłośnicy zieleni już wstali z zimowego snu i zastanawiają się jak pobudzić po nim swoje ogrody do życia, jakie są tegoroczne trendy w architekturze, ...

Czytaj więcej

Lut 12

Jak skutecznie edukować w ramach tzw. contentu pisanego w internecie?

Internauci szukają konkretów, wiedzy sprawdzonej, eksperckiej, przydatnej w praktyce. Z tym ściśle wiąże się najważniejsze zadanie dobrego contentu edukacyjnego – zaspokoić te potrzeby.Nie ma solidnej edukacji bez współpracy z ekspertami w danej dziedzinie. Od lat tworzę treści contentowe dla wielu firm. Branża budowlana, dla której szczególnie często pracujemy, jest wyjątkowo ...

Czytaj więcej

Lut 09

Skuteczna promocja w Social Media

Reklama to nie tylko chwytliwy tekst i przyciągające uwagę grafika czy wideo, które widzimy w mediach. Owszem, muszą zainteresować odbiorcę, ale proces tworzenia reklamy jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby nam się wydawać. Kampanie reklamowe są najlepszym sposobem na dotarcie do interesującej nas grupy docelowej. Często słyszymy o różnych kampaniach, ale ...

Czytaj więcej

Sty 27

Z dźwiękiem czy bez?

Muzyka jest jednym z kluczowych elementów skutecznego marketingu. Dziś dobry content to taki, który jest rozpoznawalny, kojarzy się z daną marką i przywołuje wyłącznie pozytywne skojarzenia i odczucia.Współczesny content nie tylko musi dobrze wyglądać za sprawą grafik i angażujących filmików, ale również bardzo dobrze brzmieć. Dźwięk wizerunkowy Budowanie wizerunku marki ...

Czytaj więcej

Sty 21

Konkursy w Social Mediach

Organizowanie konkursów na profilach społecznościowych to niewątpliwie świetny sposób na zaangażowanie fanów do podejmowania aktywności. Przed nami staje więc pytanie: Czy zawsze warto organizować konkursy w mediach społecznościowych? Oczywiście, że tak! Kto nie lubi konkursów…? Jednak należy wziąć pod uwagę to, że z ich organizacją wiąże się kilka ważnych zasad. ...

Czytaj więcej

Sty 20

Emotki w mediach społecznościowych! Dlaczego, kiedy, po co i dla kogo

Jako że jesteśmy wzrokowcami naturalnie większą uwagę skupiamy na obrazie niż na słowach. Informacja przekazana za pomocą odpowiedniej grafiki niejednokrotnie jest bardziej czytelna niż solidny komunikat. Czy używanie emotikon w marketingu wydaje się zatem rozsądnym pomysłem na wyrażenie emocji? Emotikony w marketingu? Po co? Czym są emotki tłumaczyć nie trzeba ...

Czytaj więcej