tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

gru 14

Content na Święta

Święta kojarzą się z głównie z czterema rzeczami: pysznym jedzeniem, rodzinną atmosferą, dekorowaniem choinki i oczywiście prezentami. Jak to się ma do Social Mediów? Otóż Święta to bardzo dobry czas, żeby zaproponować klientom content, dzięki któremu poczują magię grudniowych dni.

To fantastyczny moment, by wyjść naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom klienta, a tym samym pokazać tzw. ludzką twarz marki i ocieplić wizerunek. Jakie treści sprawdzają się w okresie świątecznym? Wpisy poradnikowe nawiązujące właśnie do jednej z czterech wyżej wymienionych kategorii.

Świąteczne potrawy

W Boże Narodzenie jemy więcej i zdecydowanie wykwintniej i smaczniej! W końcu wszyscy znamy przesąd, że należy spróbować każdej z dwunastu wigilijnych potraw, w przeciwnym razie zbliżający się Nowy Rok może przynieść pecha. Nie od dziś wiadomo, że w przygotowaniu tradycyjnych potraw babcie i mamy są niezastąpione, jednak niekoniecznie zaznajomione z ich chociażby wegańskimi odpowiednikami czy daniami bez glutenu. Zatem klienci chętnie przeczytają o propozycjach na zamienniki typowych potraw świątecznych.

Świąteczne dekoracje

Nic nie wprowadzi świątecznej atmosfery bardziej niż strojnie ozdobiona choinka, mieniące się światełka czy gałązka jemioły. Dlatego warto pomóc odbiorcy przenieść ten świąteczny klimat również do jego domu, proponując pomysły na udekorowanie wnętrz, okien, a nawet drzwi. Poradniki z cyklu „zrób to sam” mile czytane!

Prezenty pod choinką

Któż z nas nie lubi prezentów? Bardzo miło je dostawać, jednak często największą radość daje obdarowywanie najbliższych. W okresie świątecznym wszyscy popadamy w manię zakupową, szukając idealnych prezentów. Niezawodnym pomysłem zatem jest zestawienie propozycji na świąteczne prezenty w oparciu o ofertę marki. Prowadząc sklep internetowy warto uwzględnić, że klienci będą oczekiwać świątecznych rabatów. Wydatki w tym okresie są dość spore, dlatego wizja zaoszczędzenia nawet kilku złotych wydaje się być kusząca.

Rodzinna atmosfera

Zdarza się, że specyfika oferowanych przez markę produktów nie do końca sprzyja tworzeniu lekkich wpisów w świątecznym klimacie, jednak to wszystko da się obejść! Wpisy na mediach społecznościowych, pokazujące przygotowywanie świątecznych paczek dla potrzebujących czy też relację z ubierania firmowej choinki to must have. Relacja z firmowej wigilii czy losowanie gwiazdkowych prezentów? Zdjęcia i filmy przedstawiające efekt i przebieg tych działań obowiązkowe! Grudzień to moment na zaangażowanie się w akcje, które pomogą w budowaniu pozytywnego i ciepłego wizerunku marki. Szczególnie teraz warto pokazać „ludzką twarz” firmy. Angażując się w różnego rodzaju akcje charytatywne nie tylko dbamy o wizerunek firmy, ale przede wszystkim pomagamy tym, którzy potrzebują naszej pomocy, a dzielenie się jest przecież istotą Świąt!

Autor: Aleksandra Jędrzejewska – specjalista Social Media

Zobacz także

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *