tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

lut 15

Czas budzić się z zimowego snu!

Halo Halo ?! Czy już wszyscy wstali? Producenci, dystrybutorzy, sprzedawcy i wszyscy spokrewnieni z branżą ogrodniczą – BUDZIMY SIĘ !!!
Mróz co prawda jeszcze ściska, ale wszyscy miłośnicy zieleni już wstali z zimowego snu i zastanawiają się jak pobudzić po nim swoje ogrody do życia, jakie są tegoroczne trendy w architekturze, co nowego czeka ich w tym sezonie, na co warto będzie zwrócić uwagę.
To już ostatni dzwonek, aby jeszcze coś zaplanować, bo w zasadzie to już czas na sprawdzanie checklisty przed startem w nowy sezon ogrodniczy.
Tak więc sprawdzamy:
Cel do osiągnięcia ustalony?
Target wybrany?
Content przygotowany?
Artykuły napisane, formaty video opracowane?
Jeżeli nie? TO SZYBCIUTKO!!! Czasu zostało niewiele…
Dobre wejście w nowy sezon to priorytet. To ten czas zadecyduje w głównej mierze o naszej dalszej pozycji w sieci w tym roku. Jeżeli damy się wyprzedzić konkurencji – ciężko będzie nam zająć pozycję lidera.

Nowe działania na nowy sezon

Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście, to przypominamy – przed zaplanowaniem działań warto skorzystać z podsumowania dotychczasowych aktywności. To dobry moment, aby wyciągnąć wnioski na temat tego, co już zrobiliśmy. Na ile były one efektywne i skuteczne, czy pozwoliły wyróżnić naszą ofertę na tle konkurencji i czy dzięki nim trafialiśmy w potrzeby i preferencje grupy docelowej? Warto poznać odpowiedzi na powyższe pytania. Mając taką wiedzę będziemy mieli szansę oddziaływać na potencjalnych klientów efektywniej. Dzięki temu skuteczność promocji będzie znacznie wyższa, a jak wszyscy wiemy – ma to bezpośrednie przełożenie na budżet, który musimy przeznaczyć.

Digital marketing

Digital marketing stwarza wiele możliwości, które doskonale można wykorzystać w komunikacji w branży ogrodniczej czy rolniczej. Przy umiejętnym planowaniu aktywności z wykorzystaniem dedykowanego multicontentu, sezonowość może być naszym sprzymierzeńcem. Intensyfikacja działań w wybranym przedziale czasowym przełoży się również na efekt brandingowy, co przy tak dużej konkurencji nie jest bez znaczenia.

Działaj teraz, zbieraj plony potem

Zaniedbanie wiosennego potencjału odbije się na całym sezonie. Pamiętajmy, że to teraz konsumenci podejmować będą najważniejsze decyzje dotyczące tego, co w tym roku planują zrobić, kupić, itd. Decyzję podejmą już – zakupu dokonają w późniejszym terminie, nie mniej jednak od ilości i jakości treści o produktach dostępnych w Internecie zależeć będzie ich wybór.
Kto się spóźnił tego czeka cięższa praca, ale spokojnie – zapraszamy do nas – dzięki naszemu doświadczeniu i znajomości branży nadgonimy straty i z impetem wkroczymy na salony tegorocznych trendów ogrodowych 
Kacper Korfanty – account manager Cormedia, prywatnie zapalony ogrodnik!

Zobacz także

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *