tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

lut 18

Doświadczenie na wagę… dobrej sprzedaży!

Dlaczego w działaniach digitalowych w branżach ogrodniczej i rolniczej warto postawić na współpracę z doświadczonym partnerem?

Nie jesteśmy zainteresowani współpracą z firmą zewnętrzną” – to zdanie wielokrotnie słyszy każdy account czy handlowiec. Argument jest najczęściej ten sam – nikt z zewnątrz nie jest w stanie zrozumieć produktu tak, jak pracownik firmy. I w zasadzie trudno się nie zgodzić. Ale co, gdyby odwrócić tę sytuację? Czy marketer w danej firmie jest w stanie poświęcić całą uwagę na badanie rynku digitalowego, panujących w sieci trendów kosztem działań w obrębie produktu/marki? Pytanie raczej retoryczne, bo nikomu nie zamierzamy odmawiać wiedzy, organizacji pracy czy też ambicji. Wiemy jednak jak wiele uwagi i zaangażowania należy poświęcić prowadzonym działaniom promocyjnym w sieci. Dobór form reklamowych i ich dalsza optymalizacja to praca na pełen etat.
Marketerzy branży rolniczej i ogrodniczej – zachęcamy, by garściami czerpać z wiedzy i doświadczenia ludzi, którzy popełnili już wszystkie błędy, którzy metodą prób i błędów doszli do perfekcji w wykonywaniu swojej pracy.
Planując komunikację marketingową, dobrze jest skorzystać z tzw. dobrych praktyk. W okresie dynamicznie postępujących zmian najlepiej sięgnąć po to, co w obecnej sytuacji działa najefektywniej. Czas pandemii COVID-19 mocno przyśpieszył digitalizację procesów marketingowych. W konsekwencji zmienił też preferencje i kanały zakupowe. Branża ogrodnicza zareagowała na te zmiany, ale niezbyt szybko i przy zbyt niskim zaangażowaniu multicontentowym. Nie oznacza to jednak, że w 2021 roku część marketerów nie wyciągnie wniosków i nie zacznie działać z bardzo mocnym zaangażowaniem contentu video. Dziś nie jest on tylko narzędziem brandingu, ale i sprzedaży. Efektywnej sprzedaży!
Multicontent świetnie sprawdza się w komunikacji z potencjalnymi klientami zarówno branży ogrodniczej, jak rolniczej. Najważniejsze jest, aby był właściwie opracowany. Długość, język komunikacji, udźwiękowienie i oprawa graficzna są kluczowe w budowaniu skutecznego przekazu, który ma zaprowadzić użytkownika już nie tylko na stronę WWW, a do sklepu on-line.
O trendzie digitalizacji mówiło się już od dłuższego czasu. W tej chwili firmy nie zastanawiają się, czy to już rzeczywiście ten czas, czy rynek jest na to gotowy… Za wszelką cenę, jak najszybciej chcą zaistnieć w przestrzeni on-line i zacząć działać w ramach e-commerce. Ma to związek ze zmianą zwyczajów konsumenckich wymuszoną przez pandemię. Już dziś wiadomo, że ta zmiana nie będzie krótkotrwała. Pewne nawyki się utrwalą i coraz więcej klientów przejdzie do sektora zakupów on-line. W tym kierunku zmienia się nasza rzeczywistość i powinniśmy na tę zmianę być odpowiednio przygotowani.
Dlatego warto skorzystać z doświadczenia i wiedzy firm wyspecjalizowanych. Nasze kilkunastoletnie doświadczenie w digital marketingu pozwoli przełożyć środki finansowe na satysfakcjonujące wyniki promocji.

Kacper Korfanty account manager w Cormedia

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *