Dla firmy VEKA – wiodącego producenta profili okiennych, rozszerzyliśmy kampanie marketingowe o działania na kanale YouTube. To pozwala dotrzeć z przekazem do dużej liczby odbiorców i skutecznie promować animacje poradnikowe.
Aby zainteresować użytkowników Internetu, nie wystarczy już wrzucić sam baner z „chwytliwym” hasłem, ponieważ przeciętny użytkownik Internetu jest znieczulony na takie formy reklamowe. Jak zatem ściągnąć uwagę użytkowników?
Naszym rozwiązaniem jest połączenie zdobywającego coraz większe udziały na rynku reklam formatu video z niezwykle popularnym marketingiem contentowym. Firma VEKA dzięki kampanii na YouTube dociera w bardzo przyjazny sposób do klienta, serwując mu wysokiej jakości animacje, które mają za zadanie przedstawić firmę jako eksperta w swojej dziedzinie. Użytkownik nie rozpatruje takiego filmiku tylko w kategoriach reklamy, ponieważ oprócz zalet konkretnego produktu otrzymuje wartościowe i przydatne rady, które może wykorzystać podczas budowy, remontu domu bądź mieszkania.
Komentarze wyłączone.