tel: + 48 510 089 880    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

gru 11

Kiedy hit zamienia się w kit, czyli… nie wszystkie trendy w Social Media są dla wszystkich

Social Media to temat rzeka, w którym co i rusz pojawiają się nowości i trendy. Specjaliści w tej dziedzinie muszą uważnie śledzić Internet, robić research i wybierać to, co według nich dobrze sprawdzi się u danego klienta. No właśnie…

Na starcie należy zadać sobie pytanie – czy u każdego sprawdzi się nowy trend podbijający Internet?

Challenge nie dla każdego

Niedawno w Internecie krążył challenge z robieniem pompek. Była to akcja charytatywna na rzecz chorych osób. Po wykonaniu zadania grupa wpłacała na konto potrzebujących pieniądze… I tu nasuwa się pytanie – czy podejmowanie się tego challengu przez każdą firmę to hit, czy może już kit? Musimy wziąć pod uwagę, że nie wszyscy pracownicy mogą wyrazić chęć na takie wyzwania, chociażby przez brak odpowiedniego stroju czy nie wyrażaniu zgody na publikowanie swojego wizerunku w sieci. Taki challenge świetnie prezentuje się na profilach sportowców, którzy z pompkami na co dzień są za pan brat i cieszą ich takie wyzwania.
W dobie pandemii, kiedy większość z nas przebywa w domu, szukamy dodatkowych zajęć, które mogłyby w jakiś sposób, kolokwialnie mówiąc zapchać dziurę w naszym wolnym czasie.

Aplikacje nie tylko dla młodzieży

Aplikacją, która ostatnio stała się bardzo popularna jest TikTok. Uwielbia go młodzież, ale jak się okazuje – dorośli również są jego fanami! Co kryje się w środku TikToka? Zabawne wyzwania, układy taneczne i… poradnictwo. Firmy wykorzystują aplikację do uświadamiania i oswajania młodych ze swoją marką. To nie są tylko kosmetyki czy odzież! Wykończeniówka i firmy budowlane również działają w tym obszarze i trzeba przyznać, że radzą sobie całkiem nieźle. Aplikacja wykorzystana w odpowiedni sposób może zapewnić nam sukcesy w przyszłości.

Zaangażowanie marki

Będąc przy temacie pandemii – zwróćcie uwagę na marki, które pokazują tzw. ludzką twarz. Grafiki i treści powiązane z problemem koronawirusa były chętnie klikane i lajkowane. Dlaczego? Bo użytkownicy czuli, że marka to nie tylko branding i świetne produkty, ale ludzie, którzy za tym stoją. Współczucie okazane przez publikowanie treści związanych z pandemią bardzo dobrze trafiało do odbiorców, można powiedzieć, że czuli się zaopiekowani, a marka dzięki temu będzie bardzo pozytywnie kojarzona.

Zanim wprowadzisz trend – zrób research

Jak widzimy, nie każdy trend, który nam wydaje się trafiony, jest wręcz hitem, sprawdzi się w każdym wypadku. Musimy bardzo uważnie przeprowadzać research i często testować na przykładzie własnej firmy, aby mieć pewność, że to co chcemy zaoferować innym, nie okaże się kitem!

Autor: Karolina Wrzoskiewicz – specjalista Social Media

Zobacz także

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *