tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

maj 08

Marketing treści w Internecie? Najwyższy czas.

Tak. Reklama nie istnieje bez treści. To dzięki niej możemy opisać konkretną usługę czy produkt lub zaprezentować graficznie. Treść bowiem to nie tylko słowa, ale i obraz. Najważniejsze, aby stworzyć jasny, perswazyjny przekaz, który łatwo zainteresuje odbiorcę i przekona do tego, co chcemy mu zaoferować.

Tworzenie atrakcyjnych treści nigdy nie było łatwe, ale przez „kurczące” się monitory staje się coraz trudniejsze. Zdecydowana większość użytkowników konsumuje dziś treści na smartfonach. Niezależnie od tego czy są to materiały informacyjne, edukacyjne czy po prostu rozrywkowe. Ważne, aby przykuwały uwagę i angażowały. Trendem jest wciąż malejąca ilość słów. Za to obrazy mają wręcz mówić, krzyczeć do użytkownika. Dlatego oprócz obrazu i tekstu dochodzi także dźwięk i ruch. Współczesne praktyki w tworzeniu efektywnych treści internetowych uwzględniają: kto, gdzie, kiedy i jak z nich korzysta.

Nie ma więc jednej, zawsze skutecznej formy przekazu, która zadziała zawsze i na wszystkich. Musimy pamiętać o tym, aby dostosować ją do własnych możliwości, ale przede wszystkim do celu, jaki chcemy za jej pośrednictwem osiągnąć. Nietrafiona komunikacja to nietrafiona inwestycja.

Zawsze powtarzam swoim klientom, że tworzenie treści należy traktować jako inwestycję, która będzie przekładać się na konkretne korzyści w dłuższej lub krótszej perspektywie czasowej. Wszystko zależy od jakości wytworzonego contentu. Warto zatem dokładnie przeanalizować rynek lub skorzystać z pomocy fachowców, którzy przeprowadzą Państwa przez najbardziej efektywną drogę.

Przykłady projektów, w których stworzyliśmy treści contentowe dla naszych Klientów:

www.okpol.pl/poradnik

beretta-poradnik.pl

Agnieszka Klepacka
Dyrektor Handlowy Cormedia

Zobacz także