Kampania promująca nowa ofertę cateringową
Nasz klient – firma cateringowa „Przełom w odżywianiu” – wprowadził do swojej oferty nową dietę – dietę IF, zwaną także dietą okienkową czy 8-godzinną.
Dieta IF
Przełom w odżywianiu
Zaplanowaliśmy dedykowaną kampanię reklamową, mającą wypromować tę nowość w ofercie „Przełomu w odżywianiu”.
Założeniem kampanii jest dotarcie do osób stanowiących grupę docelową, której trzon stanowią osoby aktywne zawodowo, zamieszkujące duże miasta, dbające o zdrowie i kondycję fizyczną, ale również takie, którym zależy na zrzuceniu zbędnych kilogramów.
W kampanii reklamowej wykorzystane zostaną sprawdzone i najbardziej efektywne rozwiązania. Podstawę stanowić będzie kampania w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google oraz w mediach społecznościowych. Komunikacja oparta będzie o profity wynikające z wyboru diety IF oraz o zdjęcia i grafiki produktowe, które mają zachęcać do podjęcia decyzji o zamówieniu. Kampania została zaplanowana na cały maj 2021.
- Client Przełom w odżywianiu
- Date 27 kwietnia 2021
- Tags