tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Efektywność Energetyczna według Knauf Insulation

Efektywność Energetyczna według Knauf Insulation

Uruchomiliśmy nową kampanię reklamową dla jednego z naszych klientów – Knauf Insulation Polska.

Jest ona elementem globalnej kampanii tej marki. Efektywność energetyczna to temat, na który marka zwraca szczególną uwagę. Chce nim zainteresować swoich potencjalnych klientów, czyli osoby budujące i remontujące dom.
Dobór właściwej termoizolacji budynku jest jednym z kluczowych elementów, zmniejszających zapotrzebowanie na energię w gospodarstwach domowych, co przekłada się na konkretne oszczędności. Ten projekt edukacyjny jest również odpowiedzią na zapotrzebowanie wywołane rosnącymi kosztami energii. Właściciele domów chcą wiedzieć, co mogą zrobić, aby ich budynki były mniej energochłonne.

Celem kampanii jest rozpowszechnianie wiedzy z zakresu efektywności energetycznej wśród użytkowników stanowiących grupę docelową Knauf Insulation.

Celem prowadzonych działań reklamowych jest zainteresowanie potencjalnych klientów tematem termomodernizacji, wskazanie im, jak budować lub remontować dom, aby był energooszczędny.

Na potrzeby kampanii zostały opracowane 2 linie kreacji dedykowane osobom remontującym i budującym dom (end user).
Linia kreacji do osób remontujących odwołuje się do tego, że termomodernizacja to oszczędność na rachunkach za ogrzewanie i komfort mieszkania na poddaszu.
Natomiast linia kreacji do osób budujących nawiązuje do niższych rachunków za energię, dzięki ociepleniu wełną mineralną nowo wybudowanego domu.

Działania mediowe skoncentrowane są w digitalu i skupiają się na kampanii w sieci reklamowej i sieci wyszukiwania Google oraz na Facebooku.

W przypadku sieci reklamowej Google reklamę kierujemy do użytkowników odwiedzających strony Knauf Insulation (tzw. remarketing) oraz do osób o sprecyzowanych zainteresowaniach (przykładowo, do osób poszukujących w sieci wełny mineralnej, produktów Knauf Insulation i produktów konkurencji). Celem tych działań jest zachęcenie potencjalnych klientów do odwiedzenia stron docelowych i wygenerowania na nich wartościowych konwersji.

Kluczowym zadaniem kampanii na Facebook jest pozyskanie pożądanych konwersji na welnaknauf.pl, jak również największej liczby nowych kontaktów i fanów.
Jako wsparcie realizujemy kampanię w wyszukiwarce Google na hasła związane z ofertą Knauf Insulation.
Kolejnym elementem kampanii „Efektywność Energetyczna” – będzie włączenie contentu video, który powstanie specjalnie na potrzebę tego projektu reklamowo-edukacyjnego. Działania z tego obszaru zostaną uruchomione w drugiej połowie maja.

Cała akcja promocyjna potrwa do 15.11.2022 r.

Za realizację tej kampanii po stronie Cormedia odpowiedzialne są następujące osoby:
Koncept kampanii: Agnieszka Klepacka
Planowanie mediów: Ilona Zarzecka
Działania w obszarze Social Media: Maria Serowska
Realizacja działań reklamowych: Konrad Dopieralski
Opracowanie kreacji: Jakub Krasowski
Opracowanie tekstów i zaplecza merytorycznego: Joanna Zawadzka

  • Client Knauf Insulation
  • Date 27 kwietnia 2022
  • Tags