Kampania reklamowa – catering Obiady Domowe
Z początkiem grudnia uruchomiliśmy kolejną kampanię dla firmy Przełom w odżywianiu, specjalizującej się w cateringu dietetycznym.
Kampania „Obiadów domowych” jest zaplanowana na cały grudzień 2020. Większość działań realizujemy w oparciu o sieć reklamową Google oraz komunikację w ramach Social Media.
Reklamy w kampanii kierujemy po kryteriach demograficznych do osób pracujących, posiadających rodzinę, dzieci. Zakładamy też dotarcie do odbiorców, których interesuje catering na święta, osób pracujących zdalnie oraz zamawiających obiady do pracy.
Korzystamy z kilku opcji działań. m.in. reklama Discovery i remarketingu. W ramach działam SM przewidziane są cykliczne publikacje postów z ofertą Przełomu w odżywianiu w ramach „obiadów domowych”. Celem komunikacji jest dotarcie do grupy docelowej z wykorzystaniem reklam graficznych oraz specjalnie przygotowanego contentu poradniczego.
- Client Przełom w odżywianiu
- Date 2 grudnia 2020
- Tags