Kampania Vaillant
W połowie czerwca rozpoczęła się kampania reklamowa dla lidera z branży techniki grzewczej Grupy Vaillant.
Znana i ceniona na wszystkich ważnych rynkach Europy marka Vaillant dąży do zaspokojenia potrzeb wszystkich obecnych i potencjalnych klientów.
Obecnie marka Vaillant, dzięki palecie oferowanych produktów i usług, proponuje rozwiązania systemowe w zakresie ogrzewania i przygotowywania ciepłej wody.
Kampania adresowana jest do klienta końcowego i jest emitowana w sekcjach tematycznych oraz serwisach branżowych z portfolio sieci BUDOWNICTWOonline.
W letniej odsłonie firma zdecydowała się na niestandardowy projekt, jakim są hasła linkujące w artykułach merytorycznych poruszających tematykę ogrzewania.
O wysokiej skuteczności haseł decyduje bardzo dobre dopasowanie kontekstowe. Użytkownicy zainteresowani daną tematyką, czytający artykuły z nią związane, chętniej reagują na reklamę produktu z tej kategorii, niż w treściach z nią niezwiązanych lub związanych pośrednio.
W wybranych serwisach tematycznych realizowana jest również kampania rozliczana za kliknięcia z wykorzystaniem takich form reklamowych jak rollband i triple billboard.
Działania zaplanowane są do końca lipca.
- Client Vaillant
- Date 29 marca 2019
- Tags Kampanie reklamowe