tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

Lis 17

Prowadzimy kampanię reklamową dla firmy cateringowej Przełom w odżywianiu

Nowa kampania Przełomu w odżywianiu promuje tzw. diety zupowe. A dieta zupowa jeste hitem tegorocznej jesieni. Idealna na budowanie odporności, rozgrzanie organizmu i zapewnienie najważniejszych składników pokarmowych, w tym trudnym okresie roku. Dietetycy Przełomu w odżywianiu zachęcają, aby zadbać o swoje zdrowe, samopoczucie, odporność, jak również o prawidłową wagę. Aby ją utrzymać nie trzeba rezygnować z pysznych posiłków, takich jak smaczne i urozmaicone dania oferowane przez Przełom w odżywianiu. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i potrzebom swoich klientów wprowadzono przełomową dietę opartą na smacznych, zdrowych i różnorodnych zupach.

Na potrzeby promocji nowej oferty realizujemy kampanię sprzedażową, której celem jest dotarcie do osób stanowiących grupę docelową klienta.
„Dietę zupową” promujemy w sieci reklamowej i w sieci wyszukiwania Google. Chcemy dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, który potencjalnie mogą być zainteresowani zupami, dlatego największą aktywność planujemy w ramach sieci reklamowej. Naszym celem jest przede wszystkim zaciekawienie i wzbudzenie zainteresowania nowym produktem.
Decydujemy się kierować reklamy do użytkowników o określonych zainteresowaniach, przede wszystkim zainteresowanych cateringiem, dietami płynnymi.
Drugi obszar komunikacji to niestandardowa forma podania posiłku, a więc… zupa, która będzie alternatywą dla osób szukających czegoś innego, nowego itp.
Ponadto z racji pory roku oraz walorów nowej diety, łączymy tę kampanię z kampanią odpornościową. W ramach aktywności reklamowej i PR-owej podkreślać będziemy zalety wynikające ze stosowania diety – korzyści, forma, idealna waga itp.

W sieci reklamowej decydujemy się na kampanie Discovery, główny potencjał upatrujemy w YouTube, gdzie zamierzamy dotrzeć do dużej grupy świadomych odbiorców o konkretnych zainteresowaniach i dość precyzyjnie możemy zdefiniować grupę docelową. Jest to atut całej grupy odbiorców w kampaniach Discovery.

Kampania zaplanowana jest na dwa najbliższe miesiące. Jako wsparcie przewidujemy również aktywność w mediach społecznościowych.
Więcej na:
www.przelomwodzywianiu.pl/rodzaje-diet/dieta-zupowa
oraz
zamowienie.mobilnycatering.pl/przelomwodzywianiu

Zobacz także

Komentarze

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *