Od miesiąca wyświetlana jest wiosenna kampania firmy REHAU – producenta wysokiej jakości profili PVC.
Działania skierowane są do inwestorów indywidulanych, czyli osób planujących lub będących w trakcie budowy domu czy też remontu mieszkania.
W kampanii wykorzystano najskuteczniejsze i najbardziej efektywne formy rich mediowe: expand corner oraz double billboard expand, w dwóch modelach emisji CPM i Flat Fee.
Drugą aktywnością realizowaną przez firmę REHAU jest emisja intext, również w ramach sieci BUDOWNICTWOonline. Celem projektu jest dotarcie do użytkowników zainteresowanych tematyką okienną. Emisja reklam wywoływana jest poprzez tzw. „frazy kluczowe”. Jest to projekt kontekstowy, bardzo mocno powiązany z tematyką treści w ramach, których się wyświetla.
W celu rozszerzenie zasięgu w grupie potencjalnych klientów emitowana jest także reklama w serwisach z kategorii biznes. Przekaz wykorzystuje emisję w ramach kontekst marketingu do wcześniej wyselekcjonowanego audytorium. Formaty są bardzo subtelne i wyświetlane z wykorzystaniem praktyk reklamy natywnej.