tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

kw. 25

„SIĘGAJ WYSOKO”.

screening Budnet wersja 2

W lutym rozpoczęła się internetowa kampania wiodącego producenta ceramiki budowlanej firmy Röben Polska Sp. z o.o., której ambasadorem marki na rok 2016 został najlepszy polski koszykarz Marcin Gortat. Produkty marki są trwałe i perfekcyjne tak jak ambicja, perfekcja zawodowa i wytrwałość Marcina Gortata, dlatego mottem kampanii roku jest hasło: „SIĘGAJ WYSOKO”.
Röben Polska współpracuje z fundacją Marcina Gortata MG13 „ Mierz wysoko”. Celem fundacji jest pomoc młodym osobą w realizacji ich sportowych marzeń poprzez wsparcie stypendialne, trenerskie i szkoleniowe oraz promocja zdrowia i zdrowego stylu życia. Kupując produkty marki Röben,przyczyniasz się do realizacji tych zadań. „ Ważne jest, aby nasi partnerzy cechowali się profesjonalizmem i stabilnością. “Niewątpliwe Röben jest taką marką, jestem przekonany, że od dzisiaj razem „mierzymy wysoko” – Marcin Gortat”.
Działania promocyjne są adresowane do klienta indywidualnego. Kontynuacja kampanii retargetowanej behawioralnie po kategorii tematycznej dachy i elewacje, której celem działań jest dotarcie do osób, które w ostatnim czasie korzystały z sekcji poświęconej dachom lub elewacjom w serwisach sieci BUDOWNICTWOonline. W kampanii wykorzystano formę reklamową – screening, która zapewnia pozytywny efekt wizerunkowy oraz wzmacnia świadomość marki w grupie użytkowników danego serwisu, floorad oraz rollband.
Dzięki temu firma Röben Polska może pełniej wykorzystać potencjał kategorii “dachy” i  “elewacje”. Tym samym przekaz reklamowy jest bardziej precyzyjny, dopasowany do indywidualnych potrzeb użytkowników sieci BUDOWNICTWOonline. Promocja jest zaplanowana na okres 7 miesięcy i potrwa do 31 października 2016.