tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Aktualności

lut 09

Skuteczna promocja w Social Media

Reklama to nie tylko chwytliwy tekst i przyciągające uwagę grafika czy wideo, które widzimy w mediach. Owszem, muszą zainteresować odbiorcę, ale proces tworzenia reklamy jest bardziej skomplikowany, niż mogłoby nam się wydawać.

Kampanie reklamowe są najlepszym sposobem na dotarcie do interesującej nas grupy docelowej. Często słyszymy o różnych kampaniach, ale czy wszyscy wiemy, co się na to składa i ile wysiłku wymaga ze strony firmy?

Plan. Strategia. Narzędzia.

Celem każdej kampanii reklamowej jest budowanie wizerunku marki i przygotowanie rozwiązań budujących wzrost zasięgu. Odpowiednie zaplanowanie działań przekłada się na efektywne wydawanie pieniędzy na reklamę.
Marka za pomocą kampanii reklamowej musi pokazać się od strony biznesowej. Kluczowe będzie wyjście z ofertą do klienta. Zostajemy zauważeni? O to właśnie chodzi! Bardzo dobrym sposobem na pozyskanie odbiorców w interesującej nas grupie docelowej jest publikowanie materiału wideo. Filmy, nawet te 15-sekundowe, pracują w Internecie dużo lepiej niż grafika. Dzięki idealnemu wideo możemy zrobić naprawdę dobrą robotę, a nasze starania przełożą się na wzrost zasięgu!

Bądź ekspertem w swoim fachu!

Samo publikowanie postów na Facebook’u nie wypromuje marki. Owszem, zawsze w jakiś sposób zostaniemy zauważeni, ale czy będziemy w pełni zadowoleni z zasięgu i ilości potencjalnych klientów? Jak zaciekawić odbiorców?
• Musicie zapoznać klienta ze swoją marką
• Trzeba zadbać, by produkt konkretnej kategorii był odpowiednio kojarzony przez klienta docelowego, czyli np. buty mają się kojarzyć z wygodą i komfortem, a drzwi wejściowe z poczuciem bezpieczeństwa, wytrzymałością i ciepłem.
• Należy pamiętać, że gusta i preferencje klientów ulegają zmianie.
• Warto analizować dane i nie zamykać się na jeden rodzaj przekazu.

Hashtagi kluczem do sukcesu

Wiedzieliście, że w kampaniach Social Media dużą rolę odgrywają hashtagi? Odpowiednio dobrane mogą zrobić dobrą robotę i pomóc zbudować zaangażowanie. Pozwalają na zebranie treści dotyczących jednego tematu w jednym miejscu, a to z kolei umożliwia dotarcie do grupy docelowej. Dzięki takim działaniom poszerzamy również możliwość dotarcia do kolejnych odbiorców. #DobrzePrzemyślanaReklama.

Cierpliwość popłaca

Jak wiadomo, nie od razu Kraków zbudowano, zatem i my powinniśmy uzbroić się w cierpliwość. Dobre rzeczy wymagają czasu! Odpowiednio dobrane narzędzia i działania na pewno pomogą zwiększyć zaangażowanie fanów i pozyskać nowych, potencjalnych klientów.

Karolina Wrzoskiewicz – specjalista ds. Mediów Społecznościowych

Zobacz także

Komentarze

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *