Emisja kreacji rozpoczyna się od wyświetlenia postaci zminimalizowanej. Po pełnym
załadowaniu, kreacja .swf wywołuje funkcję przekazaną do kreacji jako zmienna
dopushlock. Funkcja ta rozpoczyna automatyczne rozpychanie serwisu i odsłania
warstwę, na której osadzona jest kreacja .swf, do maksymalnego rozmiaru. Po
5 sekundach wywołana zostaje funkcja przekazana do kreacji jako zmienna
dopushunlock, która rozpoczyna stopniowe ściąganie serwisu i zasłanianie kreacji
swf do rozmiarów wyjściowych. Po zakończeniu tego procesu odblokowywane są.
funkcje przekazane do kreacji jako zmienne
dopushon i
dopushoff o analogicznym
działaniu jak opisane wyżej; ich wywoływanie determinowane jest akcjami
użytkownika (najechanie, bądź zjechanie myszką z kreacji). Do tej chwili
zablokowane powinny by również efekty animacyjne w kreacji flash wywoływane po
najechaniu, bądź zjechaniu myszką z kreacji.
Kreacja powinna mieć aktywny obszar na całej swojej powierzchni przez cały czas
emisji (w stanie zwiniętym oraz w stanie rozwiniętym) z poniższym dowiązaniem:
Action Script 2.0
on (rollOver){
getURL('javascript:' + _root.dopushon + '();', '_self');
}
on (rollOut){
getURL('javascript:' + _root.dopushoff + '();', '_self');
}
Action Script 3.0
var dopushon:String=LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters.dopushon;
var dopushoff:String=LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters.dopushoff;
target_button.addEventListener(MouseEvent.ROLL_OVER, mouseRollOver);
target_button.addEventListener(MouseEvent.ROLL_OUT, mouseRollOut);
function mouseRollOver(e:MouseEvent):void{
if(dopushon){
ExternalInterface.call(dopushon);
}}
function mouseRollOut(e:MouseEvent):void{
if(dopushoff){
ExternalInterface.call(dopushoff);
}}
Po załadowaniu kreacja powinna wywoływać funkcję przekazaną do kreacji jako
zmienna dopushlock:
Action Script 2.0
getURL('javascript:' + _root.dopushoff + '();', '_self');
Action Script 3.0
var dopushlock:String=LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters.dopushlock;
if(dopushlock){
ExternalInterface.call(dopushlock);
}
Po 5 sekundach od rozpoczęcia animacji po raz pierwszy, kreacja powinna
wywoływać funkcję przekazaną do kreacji jako zmienna dopushunlock:
Action Script 2.0
getURL("javascript:"+_root.dopushunlock+"();", "_self");
Action Script 3.0
var dopushunlock:String=LoaderInfo(this.root.loaderInfo).parameters.dopushunlock;
if(dopushunlock){
ExternalInterface.call(dopushunlock);
}
UWAGA! Kreacje auto push rozpoczynają działanie od formy rozwiniętej, więc wywołanie
funkcji dopushlock może zostać pominięte.
UWAGA! Kreacje push nie będą działały, jeżeli zostaną umieszczone wewnątrz iframe.
SCROLL CORNER
rozmiar: 400x400 pikseli, waga: 50kB, format: HTML5, swf
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gifRozmiar widocznego obszaru w stanie zwiniętym to
140x80px i rozwiniętym
400x400px.
Cała powierzchnia kreacji powinna być aktywna podczas pełnej sekwencji animacji
(zarówno w domyślnym, jak i rozwiniętym stanie) z dołączonymi wywołaniami funkcji przekazanych do kreacji jako zmienne
doexpand i
dolittle.
(Implementacja analogiczna jak w kreacjach typu EXPAND.)
EXPAND CORNER
rozmiar: zwinięty 100x100 pikseli, rozwinięty 500x500 pikseli, waga jednego pliki: 50kB, format: HTML4, swf, jpg, gif, png
Kreacja składa sie z dwóch plików. Pierwszy o rozmiarze
100x100px drugi o rozmiarze
500x500px. Pliki te powinny zawierać tylko grafikę (bez buttona i "fali")
Grafikę na kreacji należy umieścić zgodnie z wizualizacją na stronie:
http://cormedia.pl/specyfikacja/corner-test.php
Przygotowane kreacje można przetestować na stronie: (należy podać url do plików)
http://cormedia.pl/specyfikacja/corner-test.php
FOOTER, FULL SCREEN OVERLAY, SCROLL
BRIDGE
rozmiar: 120x600 pikseli, 120x600 pikseli, belka łącząca, waga każdego pliku: 50kB, format: HTML4, swf, jpg, gif, png
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gifKreacja składa się z trzech plików .swf: dwóch skyscraper'ów oraz szerokiego
toplayer'a. Emisja rozpoczyna się wyświetleniem skyscraper'ów, a po interakcji
użytkownika z dowolnym skyscraper'em następuje wyświetlenie toplayer'a.
Do interakcji należy dołączyć wywołanie funkcji przekazanej do kreacji jako zmienna
doexpand.
(Implementacja skyscraper'ów analogiczna jak w kreacjach typu EXPAND z tym, że
funkcja dolittle nie jest wykorzystywana. Implementacja toplayer'a analogiczna jak
w kreacjach typu TOPLAYER.)
SCROLL BOX
rozmiar: 150x150 pikseli, waga: 50kB, format: HTML4, swf, jpg, gif, png
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gifKreacje wyświetlana jest podczas scrollowania strony i jest zamykana po 3 sekundach. Kreacja musi spełniać założenia ogólne.
ROLLBAND
rozmiar: 750x200 pikseli, waga: 50kB, format: HTML5, swf
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gif
Kreacja wyświetlana jest na półprzezroczystym tle ponad stroną. Przesuwa się razem z przewijaniem strony przez internautę. Zamyka się po naciśnięciu krzyżyka
zamykającego przez internautę. Kreacja może zostać zminimalizowanA do prawej krawędzi, po
czasie zdefiniowanym przez użytkownika lub po kliknięciu w pasek zwijający. Istnieje możliwośd
użycie własnej grafiki jako pasek zwijający.
FLY FOOTER
rozmiar: 750x200 pikseli, waga: 50kB, format: swf, jpg
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gif
Kreacja wyświetlana jest na półprzezroczystym tle ponad stroną. Przesuwa się razem z przewijaniem strony przez internautę. Wyświetlana jest przy dolnej krawędzi przeglądarki. Zamyka się po naciśnięciu krzyżyka
zamykającego przez internautę. Kreacja może zostać zminimalizowanA do prawej krawędzi, po czasie zdefiniowanym przez użytkownika lub po kliknięciu w pasek zwijający. Istnieje możliwośd
użycie własnej grafiki jako pasek zwijający. Grafika zamykająca ma rozmiar 30x200 px. W celu podmiany grafiki przycisku zamkającego należy przygotować dwie grafiki z napisem "Zwiń" i "Rozwiń". Na grafice z napisaem "Zwiń" musi być krzyżyk.
FLOOR AD
maksymalny rozmiar: 1024x200 pikseli, waga: 60kB, format: swf, jpg
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gif
Kreacja wyświetlana jest przy dolnej krawędzi przeglądarki. Zamyka się po naciśnięciu krzyżyka zamykającego przez internautę. Kreacja musi posiadać w prawym górnym rogu przycisk "zamknij" oraz krzyżyk nie mniejszy niż 14x14px. Na przycisku powinna być akcja:
getURL("javascript:"+_root.onCrossClick+"();","_self");
WELCOME SCREEN
rozmiar: 640x480 pikseli, waga: 50kB, format: HTML4, swf, jpg, gif, png
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gif
Kreacje musi spełniać założenia ogólne.
SCROLLER
rozmiar: 1024x30 pikseli, waga: 50kB, format: HTML5, swf
UWAGA! Kracja swf musi mieć wersję jpg lub gif
Kreacje musi spełniać założenia ogólne. Kreacja jest scrollowana przez kod JS na naszym serwerze.
VIDEO
waga: 1000kB, format: flv
Maksymalny czas trwania spotu to 30 sekund. Film powinien być emitowany w playerze z przyciskami STOP oraz MUTE. Film w kreacji może być uruchamiany automatycznie po załadowaniu się kreacji ale musi mieć wyciszony dźwięk. Dźwięk może być włączany przez użytkownika tylko po najechaniu lub naciśnięciu na przycisk MUTE. Kreacja inicjująca - do której jest zaciągany plik flv musi być zgodna ze specyfikacją danej kreacji.
In-text
Forma reklamowa w postaci dymka reklamowego wyświetlanego po najechaniu na wybrane słowo w
tekście. Kreacja wyszukuje we wskazanym tekście słowa kluczowe dla kreacji, a następnie wyróżnia
jedno z nich. In-text dostępny jest w pięciu wersjach:
rozmiar: 250x110 pikseli + tytuł + tekst reklamowy, link.
rozmiar: 280x230 pikseli + tytuł + tekst reklamowy + URL + logo w górnej części dymka (max. 260x110 pikseli GIF, JPG, PNG).
rozmiar: 300x330 pikseli + tytuł + link + logo (max. 280x260 pikseli GIF, JPG, PNG).
rozmiar: 300x330 pikseli + tytuł + URL + video max. 280x260 pikseli FLV).
rozmiar: 370x120 pikseli + tytuł + tekst reklamowy + URL + logo w prawej części dymka (max. 100x100 pikseli GIF, JPG, PNG).
W przypadku pytań czy niejasności prosimy o kontakt z naszym działem Traffic. Kontakt: +48 22 401 25 32 traffic[at]cormedia.pl