Po raz kolejny realizujemy kampanię reklamową dla firmy Wienerberger, jednego z największych producentów ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych. Jest adresowana do klienta końcowego i emitowana w sekcjach tematycznych oraz serwisach branżowych sieci BUDOWNICTWOonline.
W jesiennej kampanii wykorzystujemy format, jakim jest Poradnik. Jego zajawki pojawiają się jako minislidy i są wyświetlane rotacyjnie w emisji flat fee. Dzięki temu kampania ma charakter edukacyjny i daje efekt brandingowy. Zajawki poradnika linkują do artykułów poradnikowych zamieszczonych na stronie www Wienerberger.
W komunikacji wykorzystamy także Artykuły w sekcji „polecane”. Zajawki artykułów, imitujące treści redakcyjne, znajdują się dokładnie nad zbliżonym tematycznie „naturalnym” contentem serwisów, poruszających tematykę dachów, ścian i elewacji.
Działania oparte są również o formaty takie, jak: triple billboard w serwisie budujemydom.pl/sciany i stropy, niestandardowy banner 200×475 w serwisie mojabudowa.pl w wątkach dotyczących dachów i scian, oba formaty w emisji na stałą obecność czasową.
Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Maxus.
Komentarze wyłączone.