Dla firmy AdamS, producenta stolarki budowlanej z PCV, stworzyliśmy cykl filmów o charakterze poradnikowym oraz artykuły stanowiące rozszerzenie tematyki ujętej w video. Naszym zadaniem była produkcja atrakcyjnych treści, których potencjalni klienci sami szukają w Internecie, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, problemy.
Artykuły oraz animacje zamieściliśmy na blogu firmowym w zakładce Porady, wzbogacając tym samym stronę o wartościowe treści edukacyjne. Content został ulokowany na blogu zamiarem korzystania z niego przez odbiorców w dowolnym momencie, a także dobrego pozycjonowania w wyszukiwarkach i pozyskiwania jakościowego ruchu.
Do promocji contentu video wykorzystaliśmy potencjał YouTube, kierując reklamę do osób stanowiących grupę docelową.
Przykładowe porady – content pisany oraz filmy animowane:
https://glebiainnowacji.pl/porady/111-czy-warto-kupowac-okna-trzyszybowe
https://glebiainnowacji.pl/porady/110-czy-przesuwne-drzwi-tarasowe-mozna-montowac-w-domach-energooszczednych