tel: + 48 510 089 880    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

lut 11

Sztuka słuchania kluczową kompetencją w biznesie

W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, umiejętność słuchania często jest niedoceniana, a jednak odgrywa kluczową rolę w budowaniu i utrzymywaniu efektywnych relacji zawodowych. Słuchanie to nie tylko pasywne odbieranie informacji, ale aktywny proces, który może znacząco wpływać na sukces firmy. Słuchanie ze zrozumieniem sprzyja budowaniu relacji Efektywne słuchanie pozwala zrozumieć potrzeby ...

Czytaj więcej

lut 11

Dama na budowie…

Magdalena Zawadzka – od 15 lat związana z branżą budowlaną, przez ponad 10 lat pracowała w jednej z największych firm budowlanych w Polsce. Od 2013 roku posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi bez ograniczeń. Obecnie prowadzi własną firmę „Dama na Budowie” specjalizującą się w nadzorach inwestycji infrastrukturalnych. Prywatnie mama ...

Czytaj więcej

lut 11

Talenty Gallupa w budowlance

Martyna Załęga – przedstawicielka gallupowego „uczenia się”, miłośniczka rozwoju i edukacji przez całe życie. Z wykształcenia geodetka wyspecjalizowana w chmurach punktów, właścicielka firmy instalacyjnej, elektrycznej, walczącej z bylejakością na budowach. Wkrótce organizatorka kobiecych spotkań wokół technologii w Trójmieście. W wolnych chwilach poznaje AI i walczy z wykluczeniem cyfrowym seniorów. Rozmowa ...

Czytaj więcej

lut 07

Fascynujące budownictwo

Monika Kołatka - magister inżynier budownictwa. Doświadczenie zdobyła pracując na budowach dla największych firm budowlanych na rynku polskim i brytyjskim. Była częścią zespołu nadzorującego budowę tunelu drogowego pod Tamizą w Londynie. Członkini zarządu Stowarzyszenia Techników Polskich w Wielkiej Brytanii, gdzie wraz z zespołem tworzy wydarzenia i treści edukacyjne dla inżynierów. ...

Czytaj więcej

Agata Chorzempa
lut 05

Budowlanka a życie osobiste

Agata Chorzempa jest biegłą sądową z zakresu budownictwa przy Sądzie Okręgowym w Warszawie. W 2015 r. zdobyła uprawnienia do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. Członkini Polskiego Związku Inżynierów i Techników Budownictwa oraz Sieci Przedsiębiorczych Kobiet. Mentee II edycji Młodych Liderów Budownictwa. Pomysłodawczyni Przewodnika dla młodych mam w ...

Czytaj więcej

Anna Żmuda
lut 03

Moc kobiet w budownictwie

Tak brzmi hasło przewodnie konferencji, która odbędzie się 7 marca 2025 roku w Warszawie. To druga edycja tego wydarzenia. Tym razem będzie o kompetencjach, które zmieniają przyszłość. Rozmawiamy z pomysłodawczynią i organizatorką tego wydarzenia Anną Żmudą. Mówi się, że to najlepsza w Polsce konferencja dla kobiet z branży budownictwa. Co ...

Czytaj więcej

Agnieszka Klepacka Cormedia
sty 30

Kobiety w marketingu internetowym

Agnieszka Klepacka jest twórczynią i współwłaścicielką agencji Cormedia. Założyła pierwszą w Polsce sieć tematyczną BUDOWNICTWOonline. Opracowuje i realizuje strategie marketingowe dla największych marek w branży budowlanej. Zaczynała od aktywności w ramach digital marketingu i rozwija projekty reklamowe dla większości producentów materiałów budowlanych, na rynkach lokalnych i zagranicznych. Dziś zarządza zespołem ...

Czytaj więcej

sty 28

Rusztowania, eksport i sukcesja…

Joanna Telka-Dudkowska jest wiceprezeską firmy TELKA SA. Liderka z 20-letnim doświadczeniem w branży rusztowań, prezeska Polskiej Izby Gospodarczej Rusztowań i Deskowań. Specjalizuje się w handlu B2B, interesuje się tematem sukcesji. Z pasją wspiera kobiety w budownictwie. Ukończyła studia z zarządzania i przywództwa oraz posiada kwalifikacje trenerskie. Prywatnie miłośniczka zdrowego stylu ...

Czytaj więcej

sty 20

Co zrobić, aby wysyłka newslettera była skuteczna?

W dzisiejszym dynamicznym świecie marketingu, newslettery stanowią jedno z najważniejszych narzędzi komunikacji z klientami. Regularna wysyłka i właściwe przygotowanie newslettera mogą znacząco wpłynąć na skuteczność kampanii marketingowych. Podstawowym zadaniem newslettera jest budowanie relacji z klientami, partnerami biznesowymi i sympatykami marki. Regularne wysyłanie newsletterów pozwala na utrzymanie stałego kontaktu. Dzięki temu ...

Czytaj więcej

sty 15

Dlaczego stosowanie infografik w komunikacji digitalowej ma znaczenie?

Infografiki odgrywają kluczową rolę w digitalowej komunikacji marketingowej. Łączą wizualne elementy z informacjami, aby przekazać złożone dane w przystępny i atrakcyjny sposób. To dzięki ich zastosowaniu mamy szansę zwiększyć zaangażowanie odbiorców, do których docieramy chociażby za pośrednictwem działań reklamowych i promocyjnych w Internecie. Infografiki przyciągają uwagę dzięki swojej wizualnej naturze. ...

Czytaj więcej