tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

lis 22

Party Box by Przełom

Zrealizowaliśmy kolejny projekt - oddaliśmy do użytku nową stronę WWW. Jest to projekt dla "Party Box by Przełom", która jest rozwinięciem działalności naszego klienta cateringowego "Przełom w Odżywianiu". Nasz Klient - firma Przełom w Odżywianiu - od ponad 12 lat specjalizuje się w dbaniu o zdrowe i zbilansowane żywienie Polaków. ...

Czytaj więcej

lis 22

Promocja nowego produktu H+H w formie animacji

W Cormedia dysponujemy szerokim wachlarzem, efektywnych formatów video, które sprawdzają się doskonale w branży budowlanej. Tym razem wykorzystaliśmy content video, by ciekawie zaprezentować, a tym samy promować nowy produkt firmy H+H. Krótkie animacje w formacie mp4 są jednymi z najchętniej wybieranych narzędzi do promocji nowych produktów z oferty naszych klientów. ...

Czytaj więcej

lis 21

Prezentacja nowego okna LUXE

W październiku 2023 miała miejsce premiera nowego okna LUXE . To produkt firmy OknoPlus,oferującej stolarkę otworową z PVC i aluminium. Agencja Cormedia przygotowało na ten event prezentację okna w formie animacji 3D. Animacja LUXE, bo tak nazywa się okno, to trwająca 90 sekund prezentacja jego designerskiego, luksusowego wyglądu oraz szeregu ...

Czytaj więcej

lis 16

Najczęściej zadawane pytania – nagrania dla firmy AdamS Okna

Firma AdamS specjalizuje się w produkcji stolarki otworowej. Oferuje doskonałej jakości okna i drzwi z PVC oraz stolarkę aluminiową. Dla AdamS zrealizowaliśmy ciekawy projekt, jakim jest cykl krótkich filmów, będących odpowiedzią na najczęściej zadawane pytania dotyczące okien i drzwi. Od kilku lat współpracujemy z firmą AdamS, wspólnie realizując rozmaite projekty internetowe. ...

Czytaj więcej

lis 13

Realizacje video dla firmy STIEBEL ELTRON

Dla firmy STIEBEL ELTRON - światowego leadera w branży energii odnawialnej - zrealizowaliśmy filmy, prezentujące nowoczesne pompy ciepła zainstalowane w różnych inwestycjach. Agencja Cormedia odpowiadała za całość realizacji. STIEBEL ELTRON to działająca na arenie międzynarodowej grupa, będąca jednym ze światowych liderów rynku i technologii w dziedzinie usług budowlanych i energii ...

Czytaj więcej

lis 13

Wydłużenie okresu BLACK WEEKS i jego znaczenie w sprzedaży e-commerce

Handel elektroniczny stale ewoluuje, a strategie marketingowe zmieniają się wraz z rosnącymi oczekiwaniami klientów. Jednym z przejawów tej ewolucji jest wydłużenie okresu BLACK WEEKS, co wpływa na krajobraz zakupów online i ma znaczący wpływ na branżę e-commerce. BLACK FRIDAY przeradza się w BLACK WEEKS Tradycyjnie BLACK FRIDAY był jednym konkretnym, ...

Czytaj więcej

paź 24

Femvertising, czyli jak zaplanować skuteczną kampanię digital skierowaną do kobiet

Planowanie skutecznej, internetowej kampanii reklamowej, skierowanej do kobiet wymaga zrozumienia ich potrzeb, zachowań i preferencji. Dlatego współczesnym marketerom z pomocą przychodzi Femvertising. Słowo Femvertising jest na top liście w słowniku marketingowymi. Reklamy skierowane do kobiet pojawiają się coraz częściej i podbijają serca milionów konsumentek. Kobiety lubią czuć, że przekaz jest ...

Czytaj więcej

paź 19

Rola i znaczenie koloru w reklamie internetowej

Kolory odgrywają ważną rolę w reklamie internetowej, ponieważ wpływają na działania i decyzje potencjalnych klientów. W zależności od kontekstu, wykorzystanie koloru w reklamie może wzmagać lub osłabiać siłę przekazu. Jeśli chodzi o znaczenie poszczególnych kolorów, to np. czerwień kojarzy się z energią, pasją, miłością, ale też agresją i niebezpieczeństwem. Zielony ...

Czytaj więcej

wrz 28

Nasze projekty materiałów promocyjnych nowego produktu firmy H+H

Materiały powstały z myślą o grupie docelowej, którą stanowią odbiorcy B2B, głównie projektanci i deweloperzy. Przedstawiają najważniejsze cechy i zalety Systemu TEMPO PRO. Dla firmy H+H – producenta produktów z betonu komórkowego i elementów silikatowych - przygotowaliśmy różnorodne materiały reklamowe. Mają one promować nowy produkt wprowadzany przez H+H na rynek ...

Czytaj więcej

lip 18

Konkurs na Facebooku

Konkursy w mediach społecznościowych są bardzo dobrą formą integracji z grupą odbiorców. Wygrana lub szansa wygranej, pozostawia w fanach miłe skojarzenia związane z profilem danej firmy, co z kolei sprawia, że z przyjemnością tam wracają. Tym razem takie wydarzenie odbywa się na profilu jednego z naszych Klientów – firmy CLASSEN. ...

Czytaj więcej