tel: + 48 510 089 880    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

paź 29

Halloween w komunikacji digital, czyli jak tematyka święta wpływa na kampanie e-commerce

Halloween to nie tylko czas na przebieranki i zbieranie cukierków, ale także doskonała okazja dla marketerów e-commerce, by zwiększyć sprzedaż i zaangażowanie klientów. Wykorzystanie tematyki Halloween w komunikacji digital może przynieść znaczące korzyści, pod warunkiem, że zaplanujemy takie działania z odpowiednim wyprzedzeniem i będziemy mieć na nie odpowiedni pomysł, który ...

Czytaj więcej

paź 15

Nie przygarniemy wszystkich zwierzaków, ale możemy pomóc je nakarmić…

Tak mówią pracownicy Spółki BPS Leasing i Faktoring, która jest Klientem agencji Cormedia. Prowadzimy wspólne działania, ale tym razem nie o kampanie reklamowe chodzi, nie o informacje o promocyjnych warunkach leasingu, ale o zwierzaki, które los zaprowadził do schroniska. „Pełna miska dla schroniska” to hasło akcji charytatywnej, którą zorganizował zespół ...

Czytaj więcej

wrz 09

Cekol dla profesjonalistów

Tego lata rozpoczęliśmy współpracę z firmą Cedat Sp. z o.o., właścicielem marki Cekol. Produkty Cekol to profesjonalna, ceniona przez wykonawców chemia budowlana.Działania prowadzone są wielokanałowo i obejmują kampanie: w sieci reklamowej Google, w wyszukiwarce, w You Tube oraz w ramach Facebooka. https://www.youtube.com/watch?v=Sf7IJchqbJs&list=PL1Jc1x7xHMpkmbGqYmHAnewc1xN1uTJeg&index=2 Komunikujemy do wykonawców z branży budowlanej, zajmujących się ...

Czytaj więcej

wrz 05

Drodzy Klienci i Partnerzy Cormedia

Z radością informujemy, że nasza firma postanowiła zmienić siedzibę!  Tak, tak, dobrze słyszycie – pakujemy kartony, zwijamy kable i ruszamy w nowe, lepsze miejsce  Dlaczego się przeprowadzamy? Lepsza przestrzeń dla kreatywności  – Nasza praca opiera się na kreatywnej wymianie pomysłów, a nowa siedziba sprzyja kreatywnej pracy naszego zespołu Lepszy widok ...

Czytaj więcej

maj 21

Czym jest NEUROCOPYWRITING?

Neurocopywriting to fascynujące połączenie nauki o mózgu i sztuki pisania. Jest to technika tworzenia treści, która uwzględnia procesy poznawcze, emocjonalne i decyzyjne mózgu odbiorcy. Głównym założeniem neurocopywritingu jest dostosowanie komunikacji do sposobu, w jaki działa nasz mózg. Wszystko po to, aby docierać do odbiorców w sposób bardziej dla nich zrozumiały, ...

Czytaj więcej

maj 08

Nasz nowy klient Solvest

Z początkiem kwietnia rozpoczęliśmy współpracę z firmą Solvest, która zajmuje się szeroko pojętym doradztwem budowlanym. Jest także wyłącznym dystrybutorem na Polskę produktów Azichem - specjalistycznej, wysokiej jakości włoskiej chemii budowlanej. Stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem stworzenia strategii i realizacji działań dla obu gałęzi działalności firmy. Działania prowadzimy dwutorowo Jeśli chodzi ...

Czytaj więcej

kw. 08

Sprzedaż zaczyna się od Bloga?

Blog firmowy to bardzo ważne narzędzie, w które warto wyposażyć stronę internetową. W wielu przypadkach stanowi on tzw. trzon witryny, jej najbardziej angażującą użytkowników część. Świetnie sprawdza się w promocji produktów oraz usług, jak i budowaniu zaufania klientów. Tworzenie bloga trzeba traktować jako długoterminową inwestycję, która po jakimś czasie przyniesie ...

Czytaj więcej

kw. 04

Czy czeka nas renesans reklamy kontekstowej?

Tak. Szczególnie w erze post-cookie. To fascynujący temat, który zyskuje na znaczeniu w dzisiejszym świecie marketingu online. Targetowanie kontekstowe może stać się podstawową strategią dla marek, chcących komunikować się z konsumentami zgodnie z zasadami prywatności, w oparciu o kontekst reklamowy. Czym jest reklama kontekstowa? To rodzaj reklamy internetowej, która jest ...

Czytaj więcej

mar 15

Kobiecy świat budownictwa

Ależ to był 8 marca! 200 kobiet pełnych energii, kreatywnych, ambitnych, silnych, a jednocześnie tak bardzo kobiecych, spotkało się na konferencji „Nowa Ja w Budownictwie”. Przyjechały z wielu miejsc Polski, by posłuchać, ale i opowiedzieć, czerpać z doświadczeń innych, ale i podzielić się swoimi, chłonąć wiedzę, ale i przekazać swoją. ...

Czytaj więcej

lut 26

Kobieto! To nie dla Ciebie! Branża budowlana to męska domena…

Czyżby? Kobiety doskonale kierują budowami, znają się na m.in. betonie, instalacjach, konstrukcjach budowlanych, stoją na czele zespołów specjalistów budowlanych czy kierują firmami zatrudniającymi 100 osób. Chcecie poznać takie kobiety, podyskutować z nimi, podzielić się doświadczeniami, posłuchać praktyków? Zatem zapraszamy 8 marca na Konferencję „Zbuduj swoją przyszłość w budownictwie”.Będzie to spotkanie ...

Czytaj więcej