Dla firmy ORAS - producenta armatury sanitarnej - przygotowaliśmy i prowadzimy kampanię reklamową w internecie. Celem działań promocyjnych jest umocnienie wizerunku marki na rynku armatury. Główny przekaz komunikacyjny skierowany jest do inwestorów indywidualnych. Komunikację z grupą konsumencką prowadzimy za pomocą działań brandingowych, w których wykorzystane zostały ...
Czytaj więcej
Na rynku pojawiły się nowoczesne rozwierno-uchylne okna aluminiowe o panoramicznym designie. To okna firmy Schüco. W projektach nowoczesnych budynków bardzo ważne jest wrażenia pełnej otwartości na otoczenie. Stąd trend zwiększania rozmiaru okien, a także redukcji widocznej szerokości profili. Czasem jednak ciężko połączyć duże rozmiary skrzydeł z wymogami użytkowymi. Nowe energooszczędne okno ...
Czytaj więcej
We wszystkich działaniach content marketingowych widoczna jest grupa użytkowników, która stanowi niszę naszej komunikacji. Nisza ta jest wąską grupą odbiorów, wybierającą produkt/markę ze względu na konkretne cechy, czy korzyści jakie ich zastosowanie niesie. Grupa ta jest zwykle specyficzna i wymaga specjalnego potraktowania. W moim doświadczeniu opiera się ono o podkręcenie ...
Czytaj więcej
Płytki elewacyjne Amsterdam mają strukturę inspirowaną naturą. Ich forma jest klasyczna i prosta. Płytki firmy Stegu są dostępne w dwóch kolorach beżu i szarości. Aby zwiększyć możliwości aranżacyjne, płytka jest dostępna w dwóch kolorach. Wersja beżowa to propozycja dla miłośników elewacji lub wnętrz utrzymanych w cieplejszych barwach, stosowanych z reguły w bardziej klasycznych ...
Czytaj więcej
Dla firmy AdamS, producenta stolarki budowlanej z PCV, stworzyliśmy cykl filmów o charakterze poradnikowym oraz artykuły stanowiące rozszerzenie tematyki ujętej w video. Naszym zadaniem była produkcja atrakcyjnych treści, których potencjalni klienci sami szukają w Internecie, by znaleźć odpowiedzi na nurtujące ich pytania, problemy. Artykuły oraz ...
Czytaj więcej
Projektując komunikację opartą o content marketing – w pierwszej kolejności należy zrobić precyzyjne rozpoznanie grupy docelowej. Aby podjęte działania mogły być skuteczne trzeba wziąć pod uwagę następujące elementy: • analizę preferencji grupy docelowej. Dobrze zdefiniowana grupa docelowa pozwoli uzyskać obraz tego, gdzie najczęściej „bywają” potencjalni odbiorcy contentu. Właśnie te miejsca ...
Czytaj więcej
Internetowa kampania reklamowa firmy Wienerberger - największego producenta ściennych materiałów budowlanych oraz systemów dachowych. Działania promocyjne realizujemy w ramach sieci tematycznej BUDOWNICTWOonline. Emisja w modelu Flat Fee zaplanowana jest na 2 miesiące. Wykorzystując niestandardową formę reklamową jaką jest mini slide promujemy w sposób natywny treści ...
Czytaj więcej
5 czerwca ruszyła kampania koncernu motoryzacyjnego Fiat Professional. Działania skierowane są do małych i średnich przedsiębiorstw i tym razem informują o najlepszej ofercie roku. Kampania emitowana jest na dużych wizerunkowych formatach, w wybranych serwisach sieci BUDOWNICTWOonline. Działania reklamowe potrwają do 14 czerwca. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy ...
Czytaj więcej
Najpopularniejszym błędem w marketingu treści jest „pisanie dla siebie”. Już na początkowym etapie powinniśmy zdefiniować, kto jest, a kto chcemy, aby był naszym odbiorcą/klientem. W trakcie przygotowania treści do publikacji wielokrotnie powinniśmy zadawać sobie pytanie: czy to, co piszemy jest jasne, zrozumiałe i jednoznaczne? Starajmy się też unikać tzw. ...
Czytaj więcej
W maju 2019 ruszyła kampania reklamowa firmy Kanlux - lidera w branży oświetleniowej. Swoim klientom firma Kanlux oferuje szeroki wachlarz nowoczesnych rozwiązań oświetleniowych, skupionych wokół sześciu grup produktowych: opraw architektonicznych, opraw zewnętrznych, opraw domowych, źródeł światła oraz asortymentu uzupełniającego w postaci osprzętu elektroinstalacyjnego oraz aparatury ...
Czytaj więcej
« Poprzednia strona — Następna strona »