tel: + 48 22 401 25 33    e-mail: sprzedaz@cormedia.pl

Blog

wrz 09

Treści wrażliwe na Adblock

Jak wynika z najnowszych badań nawet 40% internautów z Polski blokuje reklamy graficzne. Dlatego docieranie z informacją o wybranych produktach czy usługach przez zamieszczanie w sieci treści staje się coraz popularniejsze. Ok. 85% kupujących rozpoczyna zakupy w internecie od zapytania w Google często niezwiązanego z marką czy brandem. Content marketing ...

Czytaj więcej

wrz 05

Kampania reklamowa firmy ROCKFON

We wrześniu bieżącego roku rozpoczęła się kampania reklamowa firmy ROCKFON, która jest częścią Grupy ROCKWOOL, największego na świecie producenta wyrobów ze skalnej wełny mineralnej. Kampania reklamowa promuje działania firmy ROCKFON, która zorganizowała konkurs „Dźwięki mojej szkoły”. Konkurs jest skierowany do dzieci szkół podstawowych, które wspólnie ze swoimi nauczycielami i rodzicami mogą wygrać ...

Czytaj więcej

wrz 04

Pod hasłem Grafitowy dom – styropian Knauf

Projekt Grafitowy Dom został opracowany przez markę Knauf Therm - składa się z innowacyjnych styropianów grafitowych, które mają doskonały współczynnik przewodzenia ciepła lambda 0,031 - 0,032 W/mK i starannie dopasowanymi do zastosowań parametrami wytrzymałości mechanicznej. W skład oferty wchodzą zarówno jasnoszare płyty formowane ciśnieniowo, jak ...

Czytaj więcej

sie 27

Hotel z transparentną fasadą w systemie Schüco FWS 60 CV

Nowo powstały Adina Apartment Hotel to część projektu modernizacji historycznej części Hamburga. Obiekt ma ciekawą transparentną fasadę, która została wykonana w innowacyjnym systemie Schüco FWS 60 CV. Część Hamburga znana pod nazwą „Spiegel Island” pozostawała praktycznie niezagospodarowana aż do rozpoczęcia realizacji szeroko zakrojonego projektu jej rewitalizacji pod nazwą „Hamburg Heights”. ...

Czytaj więcej

sie 20

Kampania firmy Schuco

W sierpniu 2019 roku rozpoczęliśmy kampanię firmy Schuco.  Marka Schuco to znany na świecie producent rozwiązań solarnych, okien, drzwi i fasad. Rozwiązania Schuco charakteryzują się efektywnością energetyczną, przyczyniając się do redukcji emisji CO2 i ochrony konwencjonalnych źródeł energii. Firma działa na rynku od 1951 roku, funkcjonując obecnie w 80 krajach. Kampania ...

Czytaj więcej

sie 19

Czy teksty contentowe są tym samym co teksty PR-owe?

Tym razem poruszamy tematykę tekstów pisanych do Internetu na zamówienie Klienta. Bardzo często, gdy rozmawiamy z naszym Klientami o tekstach contentowych spotykamy się ze stwierdzeniami: my mamy już content, jest dużo tekstów PR-owych, więcej raczej nowych nie potrzebujemy. W tym momencie warto wytłumaczyć różnice między tekstami PR-owymi a contentowymi. Ten ...

Czytaj więcej

sie 09

Jakość strony www a content

Oczywistym jest, że strony www powinny posiadać atrakcyjne treści wysokiej jakości. Takie, które są regularnie aktualizowane i optymalizowane. Dobra strona wymaga ciągłej modernizacji i dbania o wartościowy content. Tzw. content docelowy odgrywa bardzo ważną, o ile nie najważniejszą rolę w pozyskiwaniu zaangażowania użytkowników. Przyciąga ich uwagę, zachęca do konsumpcji pozostałych ...

Czytaj więcej

lip 25

Kampania dla firmy Tytan – Pianoklej

Dla firmy Tytan realizujemy akcję wizerunkowo-leadową, dzięki której chcemy dotrzeć do aktywnych profesjonalistów, czyli ekip remontowych i budowlanych. Akcją leadową będzie sampling, możliwość zamówienia próbki pianokleju i jego przetestowania.   Pianoklej do płyt gipsowo-kartonowych Tytan Professional jest gotowym do użycia rozwiązaniem przeznaczonym do klejenia płyt gipsowo-kartonowych czy cementowych, jako warstwa ...

Czytaj więcej

lip 23

Dlaczego warto zdecydować się na content marketing?

Po pierwsze ze względu na adblock, po drugie na dostarczenie wartościowych treści odbiorcom i wyróżnienie się wśród konkurencji aktywnej reklamowo. Szczegóły? Poniżej. Najistotniejsze powody, dla których warto zdecydować się na content marketing to: • Po pierwsze ze względu na adblock`i, z których korzysta coraz więcej użytkowników internetu. Dobrze opracowany content ...

Czytaj więcej

lip 11

Content marketing raz proszę!

Wielu marketerów, którzy zdecydowali się na działania oparte o content marketing nie do końca zdaje sobie sprawę, czym tak naprawdę jest idea marketingu treści. Spotykamy się z tym praktycznie na co dzień. Podchodzą do projektu podobnie jak na przykład do przygotowania kampanii reklamowej. Traktują tę aktywność jako jednorazowe działanie, które ...

Czytaj więcej